امام جمعه کرمانشاه در مراسم معرفی امام جمعه حمیل:

یکی از برکات انقلاب اسلامی همین نماز جمعه است و در نماز جمعه مواضع رهبر معظم انقلاب تشریح می شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۲:۲۱
کد خبر: ۵۶۵۶۶۹
باحضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان ،فرمانداروامام جمعه اسلام آباد غرب ،بخشدار حمیل ،مدیران بخش حمیل و جمعی از مردم امام جمعه بخش حمیل معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، پس از استقبال مسئولین از آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان  و حضور در مزار شهدای شهر حمیل جلسه معرفی امام جمعه حمیل تشکیل شد،در ابتدای این جلسه پس از بیان خیر مقدم توسط امام جمعه اسلام آباد غرب آیت الله علما در سخنانی با قدردانی از حضور مسئولین و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان  بیان داشت ماه رمضان ماه ضیافت و میهمانی معنوی خدا و ماه تصفیه روح و جان است.

وی افزود نماز جمعه یک جریانی است که باید همیشه زنده بماند و اهمیت نماز جمعه را باید با نگاه به گذشته  لمس کرد که در دوران دفاع مقدس و حرکت های انقلابی مردم نماز جماعت و مسجد بعنوان مرکز تصمیم گیری انقلابیون و رزمندگان  قرار داشت و برکات زیادی بهمراه داشت.

آیت الله علما گفت اسلام به نماز جمعه نگاه ویژه ای دارد چرا که نماز جمعه بیانگر مواضع و سیاست نظام است و یکی از برکات انقلاب اسلامی همین نماز جمعه است  و در نماز جمعه مواضع رهبر معظم انقلاب  تشریح می شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت انتظار می رود باحضور آحاد مردم و مسئولین بخش حمیل بویژه جوانان شاهد برپایی نماز جمعه بانشاط و همچون گذشته پرشور باشیم و از همه مسئولین میخواهم با امام جمعه جدید  این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان این جلسه حجت الاسلام محمد مهدی میر عرب بعنوان امام جمعه جدید شهر حمیل معرفی و از زحمات ائمه جماعات قبلی این بخش قدردانی بعمل آمد.


 

تصاویر

 

 

 

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز