فرماندار قصرشیرین:

بازشماری آرا تغییری در ترکیب اعضای شورای اسلامی این شهر ایجاد نکرد

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۲:۴۴
کد خبر: ۵۶۷۶۷۷
فرماندار قصرشیرین از پایان کار مرحله دوم بازشماری صندوق های رای شورای اسلامی این شهر خبر داد و گفت: هیچ تغییری در ترکیب اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر قصرشیرین ایجاد نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرامرز اکبری روز شنبه در گفتگویی افزود: بازشماری آرا در پی اعلام اعتراض چند تن از نامزدهای شورای اسلامی شهر قصرشیرین در 2 مرحله با حضور نمایندگان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان و همچنین نمایندگان نامزدهای معترض انجام گرفت.


وی اظهار کرد: پس از 2 مرحله بازشماری صندوق ها، روند برگزاری انتخابات شوراها از سوی هیات های نظارت و اجرایی تایید و صورتجلسه شد و به تایید نهایی رسید.

فرماندار قصرشیرین گفت: در مرحله دوم بازشماری، 38 درصد صندوق های رای انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین بازشماری شد.

اکبری اضافه کرد: در مرحله نخست بازشماری آرا نیز 15 درصد صندوق ها شمارش و تغییری در ترکیب اعضای منتخب اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر ایجاد نشده بود.

از مجموع 14 هزار و 165 تعرفه رای که به داخل صندوق های آرا در 37 شعبه اخذ رای قصرشیرین ریخته شد، 11 برگه رای باطل غیرماخوذه، 170 برگه رای باطل ماخوذه و 13 هزار 984 برگه رای نیز صحیح بود.

کیومرث خزلی با 2 هزار و 950 رای، کیانوش سلیمانی با 2 هزار و 786 رای، اسدالله رضایی زاده با 2 هزار و 138 رای، روح اله مرادی با 2 هزار و 133 رای و علی خدامرادی با یک هزار و 861 رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر قصرشیرین انتخاب شدند.

همچنین حسین حسین زاده با یک هزار و 809 رای، فرشید راستین با یک هزار و 698 رای و کیوان عزیزی با یک هزار و 653 رای به عنوان سه عضو علی البدل پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قصرشیرین معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز