معاون استاندار:

بانک ها آماده واگذاری بنگاه های تولیدی مازاد خود هستند

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۶۹۶۶۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، بانک ها آماده واگذاری بنگاه های تولیدی مازاد خود به سرمایه گذاران هستند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا، مهندس رضا رحیمی در جلسه ایجاد هماهنگی لازم برای واگذاری بنگاه های تولیدی مازاد بانک ها به سرمایه گذاران برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی بیشتر در استان که با حضور مسئولین بانک های استان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد افزود: بانک ها موظف به واگذاری این بنگاه های تولیدی در راستای توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی در استان می باشند.

وی خواستار اطلاع رسانی کامل از نحوه و شرایط واگذاری این بنگاه های تولیدی از سوی بانک های استان به دستگاه های اجرایی جهت در اختیار گذاشتن این اطلاعات به سرمایه گذاران شد و اظهار داشت: اولویت کار در استان برای اجرای طرح های تولیدی، واگذاری بنگاه ها و طرح های تولیدی مازاد بانک ها به سرمایه گذاران است و در مرحله بعدی باید اجرای طرح های جدید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: افراد و سرمایه گذارانی که متقاضی اجرای طرح های تولیدی هستند باید بنگاه های تولیدی مازاد  بانک ها را با تمامی شرایط و مشخصات به صورت کامل در اختیار آنان قرار داد زیرا این گونه طرح ها آماده تولید هستند و نیازی به سپری شدن زمان برای شروع ابتدایی ندارند.

وی تاکید کرد: با واگذاری این گونه طرح ها به بخش خصوصی و سرمایه گذاران علاوه بر اینکه از یکسو کمک به تولید و اشتغال در استان می شود از سوی دیگر از هزینه منابع برای اجرای طرح های جدید جلوگیری می شود و همچنین با واگذاری این طرح ها سرمایه بانک ها از بلاتکلیفی نیز خارج می شود.

وی بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی به همراه بانک ها در استان مسئول کمک به رونق اقتصادی و تولید در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکیدات مقام معظم رهبری هستند.

مهندس رحیمی بیان داشت: در استان کرمانشاه کارآفرینان و تولیدکنندگان توانمندی وجود دارند که باید فضا و بستر بیشتری از سوی مسئولین ذیربط برای فعالیت  این گونه افراد جهت کمک به رونق اقتصادی و اشتغالزایی فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز