رئیس پلیس راهوار ناجا :

طرح ترافیک ویژه اربعین در استان کرمانشاه اجرای میشود

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۷:۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۹۶۶۸
رئیس پلیس راهوار ناجا از انجام طرح ترافیک ویژه اربعین در استان کرمانشاه خبر داد.

 

 
به گزارش خبرگزاری برنا، سردار تقی  مهری  شامگاه چهارشنبه در بازدید از پاسگاههای هنگ مرزی قصرشیرین افزود: زیرساختها برای این کار در حال انجام شدن است و از ماهها قبل با همکاری و هماهنگی همه دستگاها امدادی و خدماتی ، سازمان راهداری ، استانداری ، فرمانداری قصرشیرین و  پست های تخصیی پلیس و مرزبانی طرح ترافیک ویژه اربعین مخصوص استان کرمانشاه  را در اربعین امسال در این استان اجرا می کنیم.

وی با بیان اینکه  آمادگی کامل را برای تردد زوار در اربعین امسال از مرز خسروی را داریم افزود:  این طرح از مسیر کرمانشاه به قصرشیرین و از قصرشیرین به خسروی است.

وی گفت: اقدامات خوبی  هم برای حمل و نقل عمومی شامل اتوبوسها ، و هم افرادی که قصد دارند با وسیله نقلیه شخصی ورود کنند  پارکینگهایی در حال احداث است.

سردار مهری گفت: امیدوارم که حضرت ابا اعبداله الحسین این زحمات اندک عزیزان را قبول کند تا ذخیره ای برای  آخرت آنها باشد.

وی در ادامه از تلاشهای فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان کرمانشاه برای آماده سازین این طرح تقدیر کرد.

مهری تصریح کرد: : مسیر خسروی از سالهای دور میزبان زائران عتبات عالیات بوده و امیدواریم امسال در ایام اربعین مقمات خوبی برای استقبال این زائران فراهم شود.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در بازدید که امروز از مسیر استان کرمانشاه تا مرز خسروی داشتیم اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و استان کرمانشاه به سرعت در حال آماده شدن برای استقبال از زائرین در ایام اربعین امسال  است وهمکاران ماهم در پلیس راه و پلیس راهور زمینه طرح ویژه ترافیکی را آماده می کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا در جریان بازدید از پاسگاههای مرزبانی قصرشیرین  مستقر در نوار مرز  گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادتهای مرزداران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی  افزود: مرزداران با ایثار و فداکاری ،  شب بیداری و مراقبتهای طولانی در روز باعث شده اند تا ما امنیت پایداری را در کشور شاهد باشیم.

وی گفت: در این بازیدید اقداماتی که برای حراست از تمامیت ارضی کشور انجام می شود را مورد بازرسی قرار می دهیم و الحمدوللله نیروهای ما با روحیه بالا و شجاعت و فداکاری و آمادگی کامل از مرزهای کشور حراست می کنند.

فرمانده مرزبانی استان کرماشناه هم در این دیدار گفت: خدمت در نوار مرز یک عبادت است.

سردار لطفعلی پاکباز با تبریک ماه مبارک رمضان افزود: اگر ایمان ایرانیان در ادوار مختلف تاریخ و در بحرانهای سیاسی و اقتصادی نبود هم اکنون شاهد این عزت و اقتدار نبودیم و در ایام ماه های پرفضیلت مثل ماه رمضان است که باید تزکیه نفس و انسان سازی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز