برگزاری نشست مدیرعامل راه‌آهن کشور در کرمانشاه

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۸:۲۲
کد خبر: ۶۴۷۲۴۵
برگزاری نشست مدیرعامل راه‌آهن کشور در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست مدیرعامل راه‌آهن کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی با استاندار کرمانشاه تشکیل شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست گفت:  آستانه تحمل مردم استان کرمانشاه در زمینه پروژه راه‌آهن قبلاً به پایان رسیده و آن قدر در این زمینه در همه دولت‌ها وعده و وعید داده شده که مردم دیگر صحبت‌های مسوولین را در این زمینه جدی نمی‌گیرند.

وی افزود: به شدت دنبال مطالبات مردم هستیم و تا رفع تمام نواقص و اطمینان خاطر از ایمنی و کیفیت کامل راه‌آهن کرمانشاه، افتتاح صورت نخواهد گرفت، لذا باوجود مطالبه شدید و برحق مردم کرمانشاه، به خاطر دفاع از حقوق مردم این استان کار غیراصولی را نمی‌پذیرم.

استاندار کرمانشاه گفت:  در حاشیه جریان سفر مقامات کشوری به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به ویژه رئیس جمهور، معاون اول و وزیر راه، پیگیر موضوع راه‌آهن به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این استان بوده‌ام.

بازوند ادامه داد: اگرچه تحت فشار افکار عمومی هستیم، اما تا از قطعی و حتمی بودن زمان افتتاح راه‌آهن کاملاً اطمینان نداشته باشم، هیچ تاریخی را برای افتتاح اعلام نمی‌کنم.

وی افزود: وزارت راه فهرست نواقص راه‌آهن کرمانشاه را مشخص و برای رفع سریع آن اقدام کند.

استاندار کرمانشاه گفت: در اولین فرصت در همین هفته یا هفته آینده برای تعیین تکلیف نهایی راه‌آهن کرمانشاه با وزیر راه و شهرسازی جلسه می‌گذاریم.

 

 

نظر شما