رشد ۱۴۶ درصدی واردات از گمرکات در کرمانشاه

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۴۷۲۶۴
رشد ۱۴۶ درصدی واردات از گمرکات در کرمانشاه
امسال 48هزار دانش‌آموز استان کرمانشاه سفیر سلامت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با بیان مطلب بالاف افزود: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در هشت ماهه  امسال بالغ بر 28 میلیون و 467 هزار دلار به وزن 15 هزار و 967تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 146 درصد و از حیث وزن 158 درصد افزایش داشته است.

 وی گفت: طی این مدت گمرک کرمانشاه با 14میلیون و 319هزار و 462 دلار بیشرین حجم کالاهای وارداتی استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است.

 مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: گمرک پرویزخان نیز با 14میلیون و 148هزار و 12دلار کالای وارداتی رتبه دوم را داشته است.

حیدری ادامه داد: در مجموع کالاهای وارداتی به استان کرمانشاه از 15 کشور وارد می‌‌شود.

 وی افزود: کشور عراق با 14میلیون و 180هزار و 117 دلار کالا به وزن 10هزار و 924تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در هشت ماهه امسال به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در این مدت کشور ترکیه با سه میلیون و 833هزار و 979دلار و چین  با سه میلیون و 719 هزار و 816 دلار درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.

حیدری ادامه داد: بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان کرمانشاه نیز آلیاژهای آلومینیوم کارنشده، مخزن و منبع، برنج، سیبک خام پراید، پرس هیدرولیک دندانسازی، اکسترودرها برای کارکردن روی کائوچو یا موادپلاستیکی و برای ساختن محصولات ازاین مواد، کمپرسورهای معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و باطری سیلد اسید است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز