بوی نامطبوع در شهر روانسر

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۴۸۰۹۰
بوی نامطبوع در شهر  روانسر
منشا بوی نامطبوعی که از صبح دیروز شهر روانسر را فرا گرفته هنوز مشخص نیست و پیگیری‌ها در این راستا ادامه دارد.

  به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصح باباخانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر با بیان مطلب بالا، افزود: صبح دیروز شهروندان روانسری بوی نامطبوعی را در داخل شهر احساس کردند که اعتراض شهروندان را به دنبال داشت و در این خصوص پیگیری‌ها  شروع شد.

وی گفت: این بو بیشتر در محله‌های زمین شهری، گل‌سفید و شهرک ویس‌القرن قابل استشمام بود و با حضور کارشناسانی از اداره گاز و محیط زیست مسیر روانسر تا زالو آب بازدید شد اما منشا این بوی نامطبوع هنوز مشخص نشده است و چند اکیپ در حال گشت‌زنی در منطقه هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر گفت:  از شدت این بوی نامطبوع کاسته شده اما منتظر گزارش‌های مردمی هستیم تا بتوانیم هر چه سریعتر این موضوع به نتیجه برسد.

باباخانی ادامه داد: با عاملان این قضیه برخورد جدی خواهد شد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فردین کریمی رئیس اداره گاز روانسر نیز گفت:  کارکنان این اداره در حال بررسی موضوع هستند.                                                                                                                                                                    وی افزود: علت بوی نامطبوعی که صبح امروز در شهر روانسر احساس شد ناشی از نشت گاز شهری نبوده و شبکه‌های گاز رسانی و خطوط انتقال سالم گاز شهرستان سالم هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز