راه‌اندازی مراکز ارائه مراقبت پرستاری در منزل

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۵۰۵۷۷
راه‌اندازی مراکز ارائه مراقبت پرستاری در منزل
مراکز ارائه مراقبت پرستاری در منزل در بیمارستان‌های استان کرمانشاه راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه ؛دکتر رضا پور میرزا مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان مطلب بالا، گفت : اکنون 11 مرکز دارای مجوز در استان کرمانشاه فعال است و  از این 11 مرکز دارای مجوز؛ هشت مرکز در شهرستان کرمانشاه، یک مرکز درهرسین و دو مرکز نیز در کنگاور در حال خدمات‌رسانی است.

وی گفت: کادر پرستاری این مراکز شامل پرستار، بهیار، کمک بهیار، کارشناس بیهوشی و کارشناس اتاق عمل است.

مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک مرکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت راه‌اندازی می‌شود.

  پورمیرزا ادامه داد: با هماهنگی بیمارستان‌ها، بیمارانی که نیازمند دریافت خدمات پرستاری در منزل هستند به این مراکز معرفی می‌شوند.

وی افزود: دسترسی به خدمات مناسب و پرسنل کار آزموده و ماهر در محل زندگی و کاهش رفت و آمد و مراجعه بیمار به بیمارستان‌ها برای موارد جزئی را از مزیت‌های این طرح است.

مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تعرفه‌ها در این طرح براساس نظرات کارشناسان وزارت بهداشت تعیین شده و به مراکز اعلام خواهد شد.         

پورمیرزا ادامه داد: مراکز فقط می‌توانند در چهارچوب این تعرفه‌ها هزینه از بیمار دریافت کنند و در صورت تخلف مردم می‌توانند به واحد نظارت بر درمان و رسیدگی به شکایات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز