اتمام عملیات اجرای تصفیه خانه آب شُرب هرسین

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۵۲۶۶۰
اتمام عملیات اجرای تصفیه خانه آب شُرب هرسین

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عملیات اجرایی و فرآیند تاسیس تصفیه خانه آب شُرب هرسین به اتمام رسید.

اعضای کمیته پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان هرسین و جمعی از مسئولین از روند اجرای تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین بازدید کردند.

این بازدید با حضور نجف میرزا حسینی معاون فرماندار و رئیس کمیته پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان هرسین، دادستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان و اصحاب رسانه برگزار شد.

نجف‌میرزا حسینی معاون فرماندار و رئیس کمیته پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان هرسین در جریان این بازدید اظهار داشت: مدت زمان اجرای این پروژه مطابق قرار داد با پیمانکار در یک بازه زمانی شش‌ماهه پیش‌بینی و تعریف شده بود.

 وی افزود: ولی با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه استانداری، فرمانداری و شرکت آبفای استان کرمانشاه با گذشت پنج ماه خوشبختانه عملیات و فرآیند تأسیس و اجرای آن به اتمام رسیده است و این در حالیست که در شرایط متعارف اجرای چنین پروژه‌ای بیش از سه سال به طول می‌انجامد.

حسینی درباره زمان وارد مدار شدن تصفیه خانه ادامه داد: بعد از اینکه پروژه به تأیید نهایی مشاور طرح و شرکت آبفا استان کرمانشاه برسد با برنامه‌ریزی از سوی شرکت آبفای استان کرمانشاه و طی مراحل قانونی تصفیه خانه وارد مدار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز