فرماندار کرمانشاه:

۲۶۱میلیارد تومان اعتبار برای ۴۱۷پروژه عمرانی به کرمانشاه تخصیص یافت

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۴:۲۰
کد خبر: ۶۵۷۳۴۶
۲۶۱میلیارد تومان اعتبار برای ۴۱۷پروژه عمرانی به کرمانشاه تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کرمانشاه تعداد  ۴۱۷ پروژه عمرانی دارد که امسال برای اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان ۲۶۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در نشست پیگیری پروژه‌های عمرانی کرمانشاه با بیان مطالب بالا، افزود: همه پروژه‌های این شهرستان کرمانشاه اعتبار دارند و  مسئولین دستگاه‌ها باید برای جذب کامل اعتبارات پروژه‌های عمرانی تلاش کنند.

وی گفت: کارهای مربوط به جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی مسئولین حوزه شهرستان کرمانشاه با جدیت پیگیری شود و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست و هر نوع کم کاری در این خصوص به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرماندار کرمانشاه گفت: نظارت جدی بر جذب و هزینه کرد اعتبارات شهرستان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد و بازدیدها را برای نظارت جدی‌تر بیشتر خواهیم کرد.

رنجبر ادامه داد: تعداد پروژه‎‌های عمرانی شهرستان کرمانشاه در سال جاری را ۴۱۷ پروژه است که امسال برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان کرمانشاه  ۲۶۱میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده که این مبلغ غیر از اعتبارات ملی پروژه‌هاست.

وی افزود. پروژه آبشوران کرمانشاه اعتبار ملی دارد و  این پروژه امسال ۷.۵میلیارد تومان اعتبار دارد که کار آن در دو جبهه پل چوبی و پشت ساختمان دادگستری در دست اقدام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز