آسیب ۳۰ درصدی زیرساخت‌های ورزشی در کرمانشاه به علت زلزله

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۵۸۷۳۵
آسیب ۳۰ درصدی زیرساخت‌های ورزشی در کرمانشاه به علت زلزله
زلزله دو میلیارد و 770 میلیون تومانی زلزله به زیرساخت‌های ورزشی استان کرمانشاه خسارات وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرهمند سال‌افزون مسئول نظارت فنی براماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: زلزله 7.3 ریشتری به زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه  خسارات  وارد کرده است که در این زلزله بین 20 تا 30 درصد از اماکن ورزشی دولتی این استان آسیب دید.

وی گفت: طبق ارزیابی های انجام شده، جمعا دو میلیارد و 770 میلیون تومان به زیرساخت های ورزشی هفت شهرستان متاثر از زلزله خسارت وارد شده است.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: هیچکدام از اماکن ورزشی این اداره کل در زلزله اخیر تخریب نشده است و اساساً طراحی و ساخت سوله‌های ورزشی به گونه‌ای است که در برابر زلزله‌های بزرگ مقاوم  و دارای انعطاف بوده و تخریب نمی‌شوند.

سا‌افزون ادامه داد:  بیشترین حجم خسارت زلزله به اماکن ورزشی مربوط به شهرستان سرپل‌ذهاب است و دراین شهرستان، یازده سالن و مکان ورزشی دولتی نزدیک به یک میلیارد و 480 میلیون تومان خسارت دیده‌اند.

وی در باره خسارات وارده به اماکن ورزشی سایر شهرستان‌ها نیز افزود: در شهرستان جوانرود پنج سالن، ثلاث باباجانی پنج سالن، گیلانغرب شش سالن، دالاهو یک سالن و در روانسر پنج سالن و مکان ورزشی دچار آسیب شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز