تمدید فرصت بیمه محصولات کشاورزی تا پایان دی

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۶:۲۷
کد خبر: ۶۶۱۶۹۰
تمدید فرصت بیمه محصولات کشاورزی تا پایان دی
فرصت بیمه محصولات کشاورزی با توجه به وضعیت نامناسب بارندگی‌ها در فصل کشت و به منظور کمک به کشاورزان استان کرمانشاه تا ۳۰دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: با توجه به اینکه در چنین مواقعی تنها راه کمک به کشاورزان از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی بوده و یکی از مسائلی که می‌تواند از ریسک پذیری در کشاورزی جلوگیری کند بحث بیمه است.

وی افزود:  با پیگیری‌های انجام شده و با هدف کمک به کشاورزان استان کرمانشاه برای چندمین بار و آخرین بار مهلت بیمه نمودن محصولات زراعی تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به نوع قرار داد سهم کشاورزان در پرداخت حق بیمه ۲۰تا ۳۰درصد بوده و مابقی را دولت پرداخت می‌کند.

شهبازی ادامه داد: امسال  ۵۸۰ هزار هکتار از اراضی استان کرمانشاه گندم و جو کشت شده است.

وی افزود: پاییز امسال در استان کرمانشاه ۹۷هزار هکتار گندم آبی، ۳۱۶هزار هکتار گندم دیم، ۱۲هزار هکتار جو آبی و ۱۵۷هزار هکتار جو دیم کشت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: خشکسالی و ادامه کاهش بارش‌ها ممکن است باعث افت تولید محصولات کشاورزان در استان کرمانشاه شود.

شهبازی از کشاورزان درخواست کرد تا فرصت باقیست نسبت به بیمه محصولاتی نظیر گندم، جو، کلزا و نخود خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز