ثبت متقاضیان اشتغال مناطق روستایی در سامانه کارا

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۸:۰۸
کد خبر: ۶۶۲۴۲۸
ثبت متقاضیان اشتغال مناطق روستایی در سامانه کارا
نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فضل‌الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال مناطق روستایی و عشایر و اشتغال فراگیر، باید طرح و پروژه‌های خود را در سامانه کارا ثبت‌نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه کارا، مدارک شناسایی خود را به دستگاه اجرایی مربوطه ارائه کرده تا درخواست او در کمیته فنی اشتغال شهرستان مطرح و پس از تایید به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شود.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: بانک‌های عامل پس از معرفی هم افزایی و همکاری بیشتری با متقاضیان طرح‌های اشتغالزا داشته باشند.

رنجبر ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در معرفی طرح‌های نیمه فعال و راکد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که پرونده‌ها و پروژه‌هایی که در گذشته به دلیل کمبود اعتبار بررسی نشده‌اند را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: سهم شهرستان کرمانشاه را 30 درصد از هزار و 760 میلیارد ریال اشتغال روستایی استان کرمانشاه است که 6 درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

رنجبر ادامه داد:  طرح اشتغال فراگیر 18 درصد سود دارد ولی دولت تا سقف هشت درصد به متقاضیان یارانه می‌دهد.

وی افزود: اشتغال بایستی در اولویت اول همه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

رنجبر در پایان گفت: فرصت مناسبی در استان کرمانشاه برای ایجاد اشتغال با این نوع تسهیلات ایجاد شده همه باید با جدیت و تلاش بیشتری برای کاهش بیکاری پای کار بیایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز