نظارت مجلس بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مناطق زلزله‌زده

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۸:۰۲
کد خبر: ۶۶۵۴۴۵
نظارت مجلس بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه در سالن تدبیر استانداری با حضور دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

احمد علیرضابیگی دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: مجلس بر روند خدمات‌دهی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نظارت خواهد کرد.

وی افزود: نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی توانستند وفاق و ‌همتی در مجلس برای کمک به زلزله ‌زدگان ایجاد کننند

دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای بسیار سخت و بزرگی توسط مدیران استان کرمانشاه و نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه در جریان کمک به زلزله ‌زدگان صورت گرفت که بسیار باارزش است و مجلس شورای اسلامی نیز ممنون این تلاش ها و مجاهدت‌هاست.

علیرضابیگی ادامه داد: آمده‌ایم به مردم بگوییم به کرمانشاه دلبستگی داریم و این دلبستگی‌ها را با پیگیری‌های لازم برای تسریع در بهبود وضعیت حادثه دیدگان نشان خواهیم داد.

وی افزود: کسانی که دلشان برای کرمانشاه می‌تپد به ویژه ایرانیان و کرمانشاهیان مقیم خارج از کشور فرصتی مناسب یافته‌اند که قلوب خود را به این سرزمین گره بزنند‌ تا کرمانشاه را بهتر از قبل بسازیم.

دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در زلزله کرمانشاه 19 هزار کیلومتر مربع تحت تاثیر قرار گرفت، هرچند ازاین زلزله می‌شود فرصتی برای ایجاد امید و رونق در کرمانشاه استفاده کرد.

علیرضابیگی افزود: خدمات‌دهی دستگاه‌های اجرایی در مناطق زلزله زده باید به شکلی باشد که رضایت مردم را در پی داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز