افتتاح ۱۱۷ پروژه طی دهه‌فجر در کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۱:۲۰
کد خبر: ۶۶۵۴۷۵
افتتاح ۱۱۷ پروژه طی دهه‌فجر در کرمانشاه
نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فضل‌الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه در این نشست گفت: امسال در برآوردهای اولیه دهه فجر با افتتاح ۱۱۷ طرح و پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان برای شهرستان کرمانشاه همراه خواهد بود.

وی افزود: این پروژه‌ها بالغ بر ۲۲۸ فرصت شغلی را در حوزه شهرستان کرمانشاه ایجاد خواهند کرد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: گازرسانی به ۴۳ روستای حوزه شهرستان کرمانشاه، بهره‌برداری از ۹ مجتمع مسکن مهر با ۹۷۳ واحد، آبرسانی به چند روستا و افتتاح چنین طرح و پروژه عمرانی و ... از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در حوزه شهرستان کرمانشاه است.

رنجبر ادامه داد: دهه فجر امسال با توجه به شیطنت‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب در مقطع بسیار حساسی از عمر با برکت انقلاب اسلامی قرار گرفته و این مسئله ضرورت برگزاری پررنگ‌تر ویژه برنامه‌های دهه فجر را بیشتر کرده است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران برای برگزاری جشن‌های دهه فجر افزود: برخی مدیران انگار نه انگار که جشن بزرگ انقلاب در راه است، درحالی که همه ما هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی بوده و همه ادارات باید برای بزرگداشت ایام دهه فجر برنامه داشته باشند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفتک دشمنان پرچم کشور ما را به آتش کشیدند و این مسئله ضرورت حضور پررنگ ادارات مختلف برای برگزاری جشن‌های انقلاب را نشان می‌دهد.

رنجبر ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر باید با همکاری و مشارکت خود مردم برگزار شود و انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جناح و دسته و گروهی نیست، بلکه متعلق به همه مردم بوده و این مهم ضرورت مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر را نشان می‌دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم است و مسئولین به عنوان نمایندگان نظام وظیفه دارند نقش مردم را به عنوان صاحبان انقلاب در دهه فجر امسال پررنگ کنند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: روستا محوری و محله محوری را در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر حائز اهمیت است

رنجبر به ضرورت مقایسه پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای روشنگری در بین نسل جوان اشاره کرد و ادامه داد: با مقایسه کردن می‌توان تصویر ذهنی درستی از انقلاب و دستاورهای آن به همگان به ویژه نسل جوان که سال‌های پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند، داد.

وی افزود: جوانان باید بدانند که با وجود مشکلاتی که وجود دارد، خدمات زیر ساختی نظام در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در سطح بالایی بوده است.

فرماندار کرمانشاه به وجود مشکلاتی در حوزه اقتصادی و بیکاریاشاره کرد و  گفت: برای برون رفت از این مشکلات دولت باید تقویت شود، چرا که در این صورت دولتمردان خواهند توانست برای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند.

رنجبر از مسئولین حوزه شهرستان کرمانشاه خواست تا در گزارش‌دهی در مورد اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرستان کرمانشاه کوتاهی نکنند.

وی افزود: ۱۷۶ میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در استان کرمانشاه در مرحله اول اختاص یافته و ۳۰ درصد این تسهیلات که با نرخ سود شش درصد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت به شهرستان کرمانشاه اختصاص دارد و همه باید برای جذب کامل این اعتبارات برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: علاوه بر جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان کرمانشاه باید برای جذب سهم جذب نشده سایر بخش‌ها نیز برنامه‌ریزی شود و یک ریال از این اعتبارات نباید هدر برود و باید از فرصت پیش آمده بهترین استفاده شود.

رنجبر ادامه داد: سهم استان کرمانشاه از تسهیلات اشتغال فراگیر را ۳۵۷ میلیارد تومان است و  به این تسهیلات یارانه دو تا هشت درصدی تعلق می‌گیرد و باید برای جذب کامل آن نیز برنامه‌ریزی شود.

وی از مدیران حوزه شهرستان کرمانشاه خواست تا برای صدور مجوزها کوتاهی نکنند و متقاضیان را سرگردان نگذارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز