تدارک برگزاری ۱۵ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۶:۰۶
کد خبر: ۶۶۵۵۰۴
تدارک برگزاری ۱۵ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه
نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این نشست گفت:  برگزاری حدود 15 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: حدود 22 کمیته تخصصی برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان کرمانشاه تشکیل شده و برای برگزاری حدود 15 هزار برنامه در استان در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای گرانسنگی در حوزه‌های مختلف داشته است و دهه هفتادی‌ها از دستاوردهای انقلاب آن طور که باید اطلاعی ندارند.

سروری ادامه داد: غفلت از روشنگری در بین نسل جوان در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی سبب شد تا شاهد ماجراجویی‌های اخیر در برخی از نقاط کشور باشیم، در حالی که اگر نسل جوان این دستاوردها را بدانند قطعا با درک بیشتری به موضوع ورود می‌کنند.

وی افزود: این ماجراجویی ها نشان داد نتوانسته ایم به خوبی دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن‌های دهه فجر امسال مقدمه جشن‌های دهه چهارم پیروزی انقلاب است  و حساسیت برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر بالاست.

سروی ادامه داد: چشم دشمنان به حضور مردم در صحنه در آستانه دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی است و 22 بهمن امسال برای کشور یک روز پرحماسه خواهد بود.

وی افزود: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همان طور که همواره در صحنه‌های سرنوشت‌ساز در کنار نظام بوده‌اند، در راهپیمایی 22 بهمن نیز بار دیگر رای بزرگ خود را به صندوق انداخته و به انقلاب اسلامی یک آری دیگر خواهند گفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای حضور یکی از چهره‌های سرشناس کشور در مراسم 22 بهمن شهر کرمانشاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و سخنران این مراسم بعدا معرفی خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز