اسکان موقت بیش از۱۷ هزارخانوار درمناطق زلزله‌زده کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۶۶۶۳۵
اسکان موقت بیش از۱۷ هزارخانوار درمناطق زلزله‌زده کرمانشاه
پس از عبور از مرحله اسکان اضطراری، تاکنون کار اسکان موقت 17 هزار و 423 خانوار زلزله زده در استان کرمانشاه به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان مطلب بالا، افزود: از مجموع اسکان موقت انجام شده، بیش از 14 هزار و 400 خانوار در کانکس استقرار یافته‌اند و بالغ بر سه هزار خانوار نیز وجه کرایه منزل دریافت کرده اند.

وی گفت: از مجموع کانکس های توزیع شده، بیش از 11 هزار مورد توسط بنیاد مسکن و بالغ بر سه هزار و 500 کانکس نیز توسط خیرین به مردم زلزله زده اهدا شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: یک هزار و 500 کانکس آماده تحویل نیز وجود دارد.

مهدیان ادامه داد: تا امروز به آن دسته از افرادی که واحد مسکونی آن‌ها از نوع تخریبی و یا احداثی نوع یک بود کانکس دریافت می‌کردند اما از فردا به آن‌هایی که در دسته نوع 2 هم قرار دارند کانکس تحویل خواهد شد.

وی افزود: تا پایان هفته آینده کار اسکان موقت در نقاط شهری و روستایی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به پایان خواهد رسید و آن‌هایی که نیاز داشته باشند حتما صاحب کانکس می‌شوند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در نقاط شهری و روستایی برای اسکان دائم آغاز شده است.

مهدیان ادامه داد: در روستاها کار بازسازی تا پایان شهریور و در شهرها نیز تا پایان اسفند سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان از بانک‌ها خواست تا با کمک گرفتن از استان های همجوار در عقد قرارداد با واحدهای آسیب دیده و پرداخت تسهیلات به آن‌ها زمینه ساخت هرچه سریع‌تر واحدهای مسکونی آن‌ها را فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز