ساخت بزرگت‌ترین بیمارستان هوشنمد خاورمیانه در کشور عمان توسط یک ایرانی

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۱:۲۱
کد خبر: ۸۱۰۸۶۱
ساخت بزرگت‌ترین بیمارستان هوشنمد خاورمیانه در کشور عمان توسط یک ایرانی
دکتر علیرضا خنفری مدیرعامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت ایران، سرمایه‌گذار ایرانی بزرگ‌ترین بیمارستان خاورمیانه و صدرصد هوشمند را در کشور عمان در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر علیرضا خنفری مدیر شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت؛ سرمایه‌گذار ایرانی مقیم خارج کشور می‌باشد که افتخارات زیادی در زمنیه درمان و توریست درمانی برای کشور عزیزمان کسب کرده است.

بر اساس این گزارش؛ دکتر علیرضا خنفری با سرمایه‌ شخصی خود بزرگ‌ترین بیمارستان صددرصد هوشمند را در  شهر مسقط کشور عمان را ساخته و مراحل تکمیلی آن به اتمام خواهد رسید.

در ادامه این گزارش آمده است که این بیمارستان بزرگ در کشور عمان در حال احداث می‌باشد برای ارتقایی توریست درمانی در خاورمیانه و جهان با سرمایه‌گذاری شخصی دکتر علیرضا خنفری ساخته خواهد شد.

این گزارش حاکی است که این بیمارستان تا دو سال آینده با تجهیزات صدردصد هوشمند سال به بهرداری خواهد رسید هرچند این سرمایه‌گذار تمایل زیادی برای ساخت بیمارستان در داخل کشور داشته و دارد.

هرچند بایستی مسولین کشورمان نیز زمنیه سرمایه‌گذاری را در کشور برای این قبیل سرمایه‌گذران را فراهم نمایند و تسهیلاتی هم به آنان اهدا کنند تا سرمایه‌گذاران راغب شوند بیشتر در کشور خود سرمایه‌گذاری نمایند تا اینکه مثل این سرمایه‌گذار ایرانی عل‌رغم میل باطنی، کشور دیگری را جهت سرمایه‌گذاری انتخاب کند باید سریع‌تر در این راستا اقدام کرد با توجه به اهمیت توریسم درمانی در دنیا و ارز آوری آن برای کشور سرمایه‌گدار تا سایر سرمایه‌گذاران ایرانی هم به سرنوشت این دچار نشوند و کشور دیگری برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنند این پروژه بزرگ باعث افتخار هر ملتی است که دکتر خنفری این سرمایه‌گذار ایرانی در کشور عمان خواهد ساخت.

این سرمایه‌گذار ایرانی خیلی هم تمایل دارد در نقاط مرزی ایران از جمله شهرستان قصرشیرن کرمانشاهی سرمایه‌گذاری نماید اما انتظار دارد که مسئولان استانی و کشوری در این راستا کمک کنند و بستر سرمایه گزاریش را فراهم نمایند.

 

نظر شما