بسته خبری اربعین/

بلیت قطار۱۸مهرماه کرمانشاه به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۶:۳۸
کد خبر: ۹۰۸۱۷۲
بلیت قطار۱۸مهرماه کرمانشاه به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت
مدیر کل راه آهن منطقه اصفهان گفت:ظرفیت قطار ۱۶ مهرماه اصفهان به مقصد مرز کرمانشاه هنوز تکمیل نشده و بلیط قطار های ۱۸ و ۲۰ مهرماه نیز به‌زودی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، سادات حسینی اظهار داشت:اولین قطار از سری رام قطار هایی که از استان اصفهان به مقصد مرز کرمانشاه حرکت کرده و زائران حسینی را منتقل می کند، روزگذشته  از اصفهان حرکت کرد و این رام قطار، امروزبه کرمانشاه خواهد رسید.

وی ادامه داد: تعداد رام های قطاری که قرار بود از اصفهان به مقصد کرمانشاه حرکت کند، دو رام بود، اما بر اساس تصمیمات نهایی و مذاکرات انجام شده تعداد این قطار ها به چهار رام افزایش یافت و مقرر شده سه قطار دیگر در تاریخ های ۱۶، ۱۸ و ۲۰ مهرماه به سمت استان کرمانشاه حرکت کند.

 سادات حسینی خاطرنشان کرد:ظرفیت هر یک از قطارهای مذکور برای جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز کرمانشاه تقریبا ۳۰۰ تا ۳۵۰ نفر است که با احتساب فضای اشغال شده توسط مسافران در هر نوبت، ۵۰۰ نفر ظرفیت برای سفر رفت و برگشت هر قطار به کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راه آهن منطقه اصفهان  تصریح کرد: ظرفیت قطار ۱۶ مهرماه هنوز تکمیل نشده و بلیط قطار های ۱۸ و ۲۰ مهرماه نیز به‌زودی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

سادات حسینی یادآور شد: متقاضیانی که مایل به خرید بلیط قطارهای ۱۶، ۱۸ و ۲۰ مهرماه به قیمت ۹۳ و ۱۱۴ هزار تومان هستند، می توانند با مراجعه به آژانس های مسافری دارای مجوز، بلیط فروشی ایستگاه راه آهن منطقه اصفهان و سایت های معتبر فروش بلیط های مسافرتی، اقدام به خرید بلیط قطار اربعین کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز