معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد:

بازگشایی مدارس استان کرمان از ۲۷ اردیبهشت‌ماه / حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۰۵۱۵
بازگشایی مدارس استان کرمان از ۲۷ اردیبهشت‌ماه / حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: «در ستاد مقابله با کرونا ویروس استان کرمان در بخش آموزش و پرورش امروز مصوب شد همه مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خردادماه باز شوند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری، در نشست خبری ستاد استانی کرونا اظهار کرد: «فعالیت مدارس صرفا برای این است که اگر دانش‌آموزانی مایل هستند، برای رفع اشکال در مدارس حضور یابند. حضور دانش‌آموزان اختیاری است و آموزش و پرورش می‌خواهد به کمک دانش‌آموزانی برود که در ماه‌های اخیر نتوانسته‌اند از تلویزیون و فضای مجازی استفاده کنند».

بصیری درباره‌ی برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر نیز گفت: «در شهرستان‌های دارای وضعیت سفید مراسم برگزار می‌شود و در مراکز استان‌ها از جمله کرمان، در چند نقطه مراسم توسط صدا و سیما پخش می‌شود».

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه، درباره دیگر مصوبات ستاد گفت: «درباره‌ی فعالیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی قرار شد فهرست این اقامتگاه‌ها توسط اداره کل میراث فرهنگی تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی ارائه شود و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، می‌توانند بازگشایی کنند».

وی با اشاره به اینکه قبل از این مصوبه ستاد بود که ادارات با دو سوم کارمندان کار کنند، افزود: «ستاد مقابله با کرونا مصوب کرد که برخی اداراتی که به حضور نیروی انسانی بیش از دو سوم نیاز دارند، بیش از دو سوم استفاده کنند، به استثنای بیماران خاص زمینه‌ای و افراد سالمند؛  زیرا برخی ادارات به دلیل ماموریت‌های خاص مایل هستند از دیگر نیروها نیز استفاده شود».

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز