دستگیری عامل زورگیری از شهروند کرمانی/ فرار از دست زورگیران مرد کرمانی را به کشتن داد

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۰۵۷۶
دستگیری عامل زورگیری از شهروند کرمانی/ فرار از دست زورگیران مرد کرمانی را به کشتن داد
مردی که در نزدیکی یکی از بزرگراه‌های کرمان در حال حرکت بود، ناگهان از سوی دو زورگیر خشن به شدت هدف ضرب و شتم قرار گرفت. او برای رهایی از دست زورگیران به سمت بزرگراه گریخت اما در حین فرار با خودرویی برخورد کرد و براثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد. انتشار گسترده‌ی فیلم این زورگیری و تشویش اذهان عمومی، سبب شد تا دستگیری عاملان این زورگیری در دستور کار پلیس قرار گیرد. در همین رابطه سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از دستگیری یکی از عوامل این زورگیری و ضرب و شتم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمود پارسا بیان کرد: «در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری از یک شهروند کرمانی توسط دو نفر و ضرب و شتم وی که منجر به فرار وی به سمت بزرگراه برای رهایی از دست زورگیران می‌شود و متاسفانه حین فرار با خودرویی برخورد و در دم فوت می‌کند، با توجه به حساسیت موضوع و انتشار فیلم به صورت گسترده در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی، دستگیری عاملان این زورگیری در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت».

وی افزود: «ماموران پس از واکاوی فیلم منتشره در فضای مجازی و انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی موفق شدند یکی از عوامل این زورگیری را شناسایی و وی را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کنند».

سرهنگ پارسا ادامه داد: «متهم که جوانی ۳۵ ساله است انگیزه‌ی خود را از این زورگیری مسائل مالی بین خود و متوفی اعلام کرد که تحقیقات جهت شناسایی و اختفا دیگر متهم این پرونده همچنان ادامه دارد».

وی با اعلام این‌که اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره‌بین پلیس هستند، خاطرنشان کرد: «برای این افراد هیچ حاشیه‌ی امنی در استان کرمان وجود نخواهند داشت».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز