مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

جوانان و ورزشکاران، باز هم به کمک نیازمندان جامعه شتافتند/توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کرمانی

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۱۵۲۱
جوانان و ورزشکاران، باز هم به کمک نیازمندان جامعه شتافتند/توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کرمانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امروز جوانان و ورزشکاران ما علی رغم مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت، (تعطیلی بسیاری از فضاهای ورزشی و باشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا) ، باز هم به کمک نیازمندان جامعه شتافتند و این مسئله با روح پهلوانی و جوانمردی همخوانی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در مراسم مراسم توزیع هزار بسته معیشتی برای نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا در قالب مرحله دوم رزمایش "همت جوانانه، کمک مومنانه" ضمن سلام و درود به روح بلند و ملکوتی شهدا، امام شهدا، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پیشاپیش فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان همگام و همسو با سایر نهادهای انقلابی، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث «رزمایش همدلی و مواسات» به همت مجمع سمن های جوانان با پویشی تحت عنوان "همت جوانانه، کمک مومنانه" سعی کرد در وهله اول نیازمندان واقعی را که در این مقطع از شیوع کرونا آسیب دیده بود، شناسایی و پیرو آن بتواند بسته معیشتی تهیه کند.

او با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی در ماه مبارک رمضان و شب های قدر، از همه ی دبیران و اعضای سمن های جوانان استان کرمان، مجمع جوانان، هیئت ها، باشگاه های ورزشی، جامعه ورزش، قهرمانان ورزشی و خیران که به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، قدردانی و با اشاره به اینکه امروز در دومین مرحله از اجرای این طرح، همزمان با شب قدر، شاهد توزیع 1000 بسته معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم، تصریح کرد: شناسایی این اقشار به صورتی بوده که افرادی انتخاب شوند که به نوعی زیر مجموعه هیچ نهاد حمایتی نباشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه این کار با محوریت مجمع سمن های جوانان استان کرمان انجام شد، به تاریخچه تشکیل حوزه جوانان پرداخت و بیان داشت: بعد از ادغام سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان، وزارت ورزش و جوانان شکل گرفت و بر اساس رسالتی که در حوزه جوانان داشتیم، استان کرمان کار خود را شروع کرد.

پاریزی گفت: امروز ۱۳۲ سمن که اعتبارنامه شان را از وزارت ورزش و جوانان را دریافت کردند، در سرتاسر استان کرمان داریم که به لحاظ کمی جزو 5 استان برتر کشور هستیم.

او افزود: فعالیت‌های بسیار خوبی از این حوزه چه در بحث آموزش و چه کارهایی که در حوزه فعالیت‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، انجام شده است.

پاریزی تصریح کرد: امروز جوانان و ورزشکاران ما علی رغم مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت، (تعطیلی بسیاری از فضاهای ورزشی و باشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا) ، باز هم به کمک نیازمندان جامعه شتافتند و این مسئله با روح پهلوانی و جوانمردی همخوانی دارد.

او ضمن قدردانی از این حرکت زیبا، آن را ارج نهاد و آرزوی امیدواری کرد: این برهه را نیز پشت سر بگذاریم و شاهد حرکت چرخ اقتصاد و پویایی و نشاط در حوزه های مختلف کاری باشیم.

پاریزی به بیان اقدامات سمن های جوانان طی ماه های اخیر در زمینه سیل، توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی پرداخت و بیان داشت: از سازمان های مردم نهاد که امروز در صف مقدم این بحران بزرگ فعالیت می کنند تشکر می کنیم و امیدواریم این زحمات صدقه سلامتی آنها و خانواده هایشان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز