استاندار کرمان:

گسترش و تداوم آموزش‌های همگانی هلال احمر با جدیت دنبال شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۱۹۶۲
گسترش و تداوم آموزش‌های همگانی هلال احمر با جدیت دنبال شود
استاندار کرمان بر گسترش و تداوم آموزش‌های همگانی و عمومی را به منظور آماده‌سازی شهروندان در برابر حوادث و بلایای طبیعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در دیدارِ مدیرعامل و اعضای شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، حُسن نیت پرسنل و نیروهای داوطلب هلال‌احمر را در کمک و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را قابل تقدیر دانست.

وی خدمات بی‌منت و بی‌ریای نیروهای هلال‌احمر را ارج نهاد و با تبریک هفته جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر عنوان کرد: استان کرمان فی نفسه از استان‌های پرمخاطره است، ضمن اینکه نیروهای هلال احمر موارد دیگری از حادثه‌ها را نیز پشتیبانی می‌کنند. استاندار کرمان به حضور موثر نیروهای هلال‌احمر در سیل حمیدیه خوزستان و جنوب کرمان، زلزله‌ها و دیگر موارد بحران اشاره و عنوان کرد: عملکرد جمعیت و روند رو به رشد اقدامات آن‌ها نشان از حرکت و پویایی این مجموعه است.

فدائی گسترش و تداوم آموزش‌های همگانی و عمومی را به منظور آماده‌سازی شهروندان در برابر حوادث و بلایای طبیعی مورد تاکید قرار داد و افزود: از ظرفیت رسانه ملی نیز می‌توان برای آموزش‌های همگانی بهره برد و تولیدات محتوایی هلال‌احمر را از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان رساند.

استاندار کرمان، هلال‌احمر را پشتوانه و یاریگر استان برای کمک به شهرندان در زمان حادثه دانست و بیان داشت: در حوزه حمایت و پشتیبانی از هلال‌احمر هرآنچه از دستمان برآمده را انجام داده‌ایم و وظیفه خود می‌دانیم برای بروزرسانی امکانات، تجهیزات و آموزش‌ها، پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

فدائی، یکپارچه‌سازی کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان را در زمان بحران لازم برشمرد و تصریح کرد: موازی‌کاری و بعضا دوگانگی در توزیع کمک‌ها موجب اشکال در این کار اصولی می‌شود.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: ما نیازمند تجهیز نقاطی از استان با ماشین‌آلات شناسنامه‌دار هستیم تا در مواقع بحران بتوانند سریعا و با دستور فرمانداران وارد عمل شوند و بحران را در زمان کوتاه‌تری مدیریت کنند.

فدائی به سیل فروردین ماه جنوب استان کرمان اشاره داشت و گفت: احداث سیل‌بند 'خُرّم' را طی مکاتبات متعدد با رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه دنبال کرده‌ایم وامیدواریم مطالعات آن امسال انجام و در بودجه سال آینده دیده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز