مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد:

پوشش ۱۴۰۰ حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر کرمان

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۱۹۶۷
پوشش ۱۴۰۰ حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر کرمان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد: سال گذشته در مجموع 1400 حادثه در سطح استان توسط نیروهای هلال‌احمر پوشش داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح در دیار با استاندار کرمان به گزارشی از عملکرد سال 98 این مجموعه پرداخت، بیان داشت: رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان حوادث از وظایف هلال‌احمر است و به همین منظور توسعه و ارتقای آموزش‌ها در دستور کار جمعیت قرار دارد.

فلاح ادامه داد: در جریان حادثه سیل سال گذشته که چهار استان را درگیر کرد، یک هزار و 137 تن کالا کمک‌رسانی کردیم که 680 تن از کالاها کمک‌های مردمی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از رهاسازی 534 نفر گرفتار در حوادث سال گذشته استان یاد کرد و گفت: در حوزه درمان و توانبخشی 332 هزار نفر مراجعه به مراکز درمانی و داروخانه‌های هلال‌احمر استان داشته‌ایم.

وی از احداث مرکز درمان اضطراری هلال‌احمر در شهرستان بم طی سال جاری خبر داد و افزود: در حوزه پیشگیری نیز تاکیدمان بر آموزش‌های همگانی به منظور کاهش خسارت‌ها و هزینه‌ها است. فلاح تصریح کرد: طی سال گذشته 609 دوره مختلف شامل ضمن خدمت، تخصصی امداد و نجات، آموزش‌های همگانی، امدادگری و غیره توسط هلال‌احمر استان کرمان برگزار گردیده و رشد 24 درصدی را در تعداد افراد آموزش دیده دوره‌های فراگیر داریم.

وی از حضور فعال نیروهای هلال‌احمر و جوانان داوطلب جمعیت در جریان مقابله با بیماری کرونا یاد کرد و گفت: 10 هزار بسته کالای معیشتی و بهداشتی توسط جمعیت میان نیازمندان استان توزیع شده است. فلاح ابراز داشت: سال گذشته 19 میلیارد تومان پروژه‌های جمعیت هلال‌احمر در استان کرمان افتتاح شده و امسال نیز 5 میلیارد تومان پروژه در دست داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان همچنین از راه‌اندازی خانه‌های هلال روستاها با حضور نیروهای داوطلب در راستای آموزش‌های عمومی نام برد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز