مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری تمدید شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۱۹۷۱
مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری تمدید شد
مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان از مهلت مجدد برای ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی ۱۳۹۸ تا دوم خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدحسین موسوی بیان کرد: «با توجه به شرایط کشور در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام قبلی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، ثبت‌نام این آزمون از ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ لغایت دوم خرداد ماه سال جاری تمدید، و امکان ثبت‌نام مجدد فراهم خواهد شد».

وی ادامه داد: «تسهیلاتی برای ویرایش فرم ثبت‌نام اطلاعات افرادی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند نیز ایجاد شده است».

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان اظهار کرد: «متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می‌توانند تا ساعت ۲۴ دوم خرداد ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت‌نام کنند».

موسوی بیان کرد: «متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس http://۲۳۰۵۵.ir/porseman و عضویت در تالار پرسمان، سوالات و موضوعات خود را مطرح کنند و کارشناسان مرکز پاسخگوی سوالات آن‌ها خواهند بود». /پ

آزمون کارشناسی رسمی مرکز قرار بود در روز جمعه نهم خرداد سال جاری در سراسر کشور برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و زمان برگزاری آن متعاقباً اعلام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز