به مناسبت هفته هلال احمر؛

رئیس مجمع جوان با رییس جمعیت هلال احمر استان کرمان دیدار کرد

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۲۱۸۳
رئیس مجمع جوان با رییس جمعیت هلال احمر استان کرمان دیدار کرد
رئیس مجمع جوانان استان کرمان و نماینده استانی شبکه امداد و نجات سازمان های مردم نهاد جوانان به مناسبت هفته ملی هلال احمر، با ریاست جمعیت هلال استان کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "رضا فلاح" رییس جمعیت هلال احمر استان در این دیدار گفت: جوانان فصل مشترک همکاری های مجمع جوانان و جمعیت هلال احمر به شمار می روند.

وی افزود: ماهیت اصلی جمعیت هلال احمر نیز همچون مجمع جوانان، براساس اقدام داوطلبانه و روحیه جوانی و نشاط شکل گرفته است.

"احمد احمدی نژاد" رئیس مجمع جوانان استان کرمان نیز در این دیدار صمیمانه بر همکاری های دوجانبه بین مجمع جوانان و هلال احمر، تاکید کرد و از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین این مجمع و جمعیت هلال احمر استان در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: پیش از این نیز سازمان های مردم نهاد جوانان با همکاری هلال احمر، در بحران هایی نظیر زلزله و سیل به کمک مردم آسیب دیده سراسر کشور شتافته و تمام توان خود را در این عرصه به کار گرفته اند.

همچنین در این دیدار "رامین عبدلی" نماینده استانی شبکه امداد و نجات سازمان های مردم نهاد جوانان، به برنامه های مختلف شبکه امداد و نجات در استان کرمان اشاره کرد و گفت: یکی از این فعالیت های مهم حضور فعال این شبکه در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان بود که با همکاری هلال احمر مثمر الثمر واقع شده است.

وی یادآور شد: از دیگر اقداماتی که در آینده می توان با همکاری جمعیت هلال احمر انجام داد، برگزاری دوره های آموزشی تحت حمایت و نظارت این جمعیت برای ارتقا توانمندی سازمان های مردم نهاد است.

IMG-20200514-WA0043

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز