مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۲۵۳۷
حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بازگشایی مدارس فقط برای رفع اشکال درسی دانش آموزان است گفت:حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری در حاشیه بازدید از مدارس شهر کرمان خاطر نشان کرد: بازگشایی مدارس استان از امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، فقط برای رفع اشکال دانش آموزان بوده و تدریسی صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار کرد: دانش آموزانی که از پوشش تلویزیون و طرح شاد برای آموزش تحصیلی خود استفاده می کنند، نیاز به حضورشان در مدارس نیست اما؛ می‌توانند برای رفع اشکال و مشورت با معلمان در مدرسه حضور یابند.

اسکندری نسب ادامه داد: در بازگشایی مدارس، تجمع دانش آموزی را نخواهیم داشت چون با احتمال خطر شیوع ویروس کووید ۱۹ مواجهیم.  

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تمامی مدارس استان قبل از بازگشایی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی ضدعفونی شده اند گفت: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اسفند ماه سال گذشته  ۳۶ میلیارد ریال به عنوان سرانه بهداشتی به حساب بانکی مدارس واریز شده است.

احمد اسکندری نسب در ادامه اظهار داشت: ارائه فرم‌های خود اظهاری سلامت علاوه بر معلمان برای مدیران و نیروهای خدماتی مدارس هم الزامی است و افرادی که بیماری زمینه‌ای قلب و عروق، سرطان، دیابت و موارد دیگر دارند می توانند به محل کار نروند.

وی گفت: امتحان نهایی پایه دوازدهم دانش آموزان حضوری و از ۱۷ خرداد تا ۱۶ تیرماه 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

اسکندری نسب افزود: در پایه نهم هم چون هدایت تحصیلی و انتخاب رشته مطرح است آزمون به صورت حضوری برگزار اما در سایر پایه ها تصمیم گیری با شورای مدرسه است که ارزیابی به چه شیوه ای انجام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان از فداکاری و ایثارگری تمامی معلمان استان که جلوه های ویژه معلمی را در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا در کشور به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز