دبیر هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد:

طلب کمک از استاندار، معاون عمرانی استانداری و مدیرکل ورزش‌وجوانان برای حل و فصل مشکلات و زیرساخت‌های موجود در فوتبال /نقل‌وانتقالات و ثبت قراردادها را مکانیزه کرده‌ایم/برگزاری دوره‌های رسمی مربیگری و داوری به صورت مجازی مقدور نمی باشد

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۳۲۸۸
طلب کمک از استاندار، معاون عمرانی استانداری و مدیرکل ورزش‌وجوانان برای حل و فصل  مشکلات و زیرساخت‌های موجود در فوتبال /نقل‌وانتقالات و ثبت قراردادها را مکانیزه کرده‌ایم/برگزاری دوره‌های رسمی مربیگری و داوری به صورت مجازی مقدور نمی باشد
دبیر هیئت فوتبال استان کرمان خواستار کمک از استاندار، معاون عمرانی استانداری و مدیرکل ورزش‌ و جوانان برای حل و فصل مشکلات و زیرساخت‌های موجود در فوتبال این استان شد.

برای بررسی آخرین وضعیت فوتبال استان کرمان و طرح برخی از مسائل مهم در این خصوص با علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان به گفت‌وگو نشسته‌ایم که حاصل آن در ادامه می‌آید:

**برنامه های‌تان چیست و در حال حاضر بیشتر به کدام بخش از فوتبال استان توجه دارید؟

اصلاح ساختار و ساماندهی و ارتقاء در بخش‌های مختلف از جمله هیئت استان، هیئت‌های شهرستان‌ها، مسابقات استانی، جوانان و استعدادیابی، بانوان، تقویت ارتباط موثر با فدراسیون فوتبال و سازمان‌های لیگ فوتبال و فوتسال کشور، حمایت، تعامل و همکاری هرچه بیشتر با باشگاه‌های کشوری، تقویت بخش روابط‌عمومی و امور رسانه باهدف شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی عمومی و ارتباط موثر و هدفمند با اصحاب رسانه، صدا و سیما و فضای مجازی.

تلاش برای فراهم شدن زیرساخت‌ها و سایر ملزومات مورد نیاز استقرار مدیریت الکترونیک بخشی از برنامه‌های ماست که امیدواریم با تلاش جمعی و هم افزایی در اجرای آن‌ها موفق باشیم.

در همین راستا اقدامات اصلاحی از جمله در برگزاری مسابقات استانی، شامل لیگ برتر، لیگ یک فوتبال و فوتسال، تقویت لیگ مناطق و برگزاری مسابقات در سطح شهرستان‌ها که باعث توسعه و رونق فوتبال در سطح استان شده، تلاش برای استقرار مدیریت الکترونیک و سیستم های نرم افزاری مرتبط با فوتبال، با خرید نرم افزار سیستم جامع مدیریت فوتبال. این نرم افزار باعث کاهش تردد بین شهری و درون شهری می شود، صحت و امنیت و سرعت انجام فعالیت‌ها به طرز چشمگیری افزایش می یابد و باعث ارتقاء خدمات رسانی به جامعه مخاطب هیئت فوتبال خواهد گردید.

مدارک شناسایی بازیکنان و کادر فنی، ثبت قراردادها و تمامی آمار و ارقام و اطلاعات فردی و تیمی تا صدور کارت شرکت در مسابقات از طریق نرم افزار انجام می‌شود.

یکی دیگر از بخش‌های مهم ارسال گزارش مسابقات توسط نماینده هیئت، ناظر داوری و داوران می باشد که با استفاده از نرم افزار مربوطه گزارش کامل مسابقه توسط عوامل برگزاری که در بالا ذکر شد بلافاصله پس از بازی از طریق گوشی‌های موبایل به هیئت استان منعکس می‌شود.

مبحث دیگری که در این راستا در دستور کار داریم ارتقاء سطح کمی و کیفی برگزاری مسابقات است. تعریف حداقل استانداردهای لازم برای ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات شامل ابعاد زمین، محل‌های مناسب برای استقرار بازیکنان ذخیره، کادر مربیان، رختکن داوران و بازیکنان، امکانات لازم برای ورزشگاه، برگزاری مراسم قبل از آغاز بازی و جلسات هماهنگی پیش از مسابقه .

**تکلیف لیگ‌ها و رقابت‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان چه می‌شود؟

علی‌رغم اینکه با یک اتفاق بی سابقه در این حوزه مواجه شدیم ولی گزینه های مختلف را مورد بررسی قرار داده‌ایم. طی یک فراخوان عمومی تلاش کردیم از عوامل درگیر موضوع نظر خواهی کنیم و با مشورت و تعقل بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

بررسی زمان مورد نیاز برای آماده سازی تیم‌ها، زمان مورد نیاز برای برگزاری مسابقات باقی مانده از فصل، در صورتی که محدودیت‌های موجود مرتفع نگردد، گزینه تعطیلی مسابقات، نحوه و چگونگی اعلام قهرمان و تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین تر از جمله مباحث مرتبط با موضوع بود که در جلسات متعدد مورد بحث و بررسی جمعی قرار گرفته است. امیدواریم حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان به جمع‌بندی نهایی رسیده و نتایج آنرا اعلام عمومی کنیم.

**همانگونه که مطلعید بحث آموزش از راه دور از طریق فضای مجازی داغ است ، با توجه به این که جنابعالی مدت‌ها به عنوان رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان فعالیت داشته‌اید، برنامه‌ای برای برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی دارید؟

لازم می‌دانم قبل از پاسخ دادن به سوال شما مطلبی را عنوان کنم در سال گذشته، تلاش کردیم با همکاری و جدیت همکار پرتلاشم آقای مهندس بختیاری عملکرد قابل‌قبولی در کمیته آموزش داشته باشیم که مهم‌ترین آن‌ها قطعی کردنِ برگزاری کلاس مربیگری فوتبال A آسیا به میزبانی کرمان در سال 2020 و همچنین برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا در پاییز سال 98 دیگر برنامه مهم انجام شده ما بود.

اما در مورد شرایط کنونی و چگونگی پیگیری مباحث آموزشی معطوف به شرایط فعلی همانگونه که مستحضرید ساختار دوره‌های مربیگری و داوری به گونه‌ای است که امکان برگزاری آن ها به صورت مجازی مقدور نمی باشد. بخش عمده کلاس‌های آموزشی به صورت عملی و میدانی برگزار می‌شود که مستلزم حضور فیزیکی در زمین فوتبال است. به همین سبب فعلاً امکان برگزاری دوره‌های رسمی مربیگری وجود ندارد.

چنانچه بحث قرنطینه و صدور مجوز فعالیت‌های ورزشی تاخیر داشته باشد، قطع به یقین در خصوص بروز رسانی و یا برگزاری کلاس‌های دانش افزایی برای مربیان و داوران با همکاری مسئولین محترم کمیته آموزش هیئت فوتبال استان و فدراسیون فوتبال اقدام لازم برای برگزاری دوره های مجازی دانش افزایی صورت خواهد گرفت.

**جایگاه پیشکسوتان فوتبال از دید هیئت فوتبال استان کرمان به چه ترتیب است؟

با عنایت به این که بنده افتخار داشتم قریب دو دهه در خدمت بخش عمده و اعظم پیشکسوتان فوتبال کرمان باشم، بزرگان سپید مو جایگاه ویژه نزد ما دارند و همیشه آماده‌ایم که از نقطه نظرات ایشان استفاده کنیم. در همین راستا با پیگیری‌هایی که به عمل آمد مقدمات فعال شدن انجمن پیشکسوتان فوتبال کرمان را با انگیزه برگزاری جشن تجلیل از این عزیزان که در بهمن ماه گذشته برگزار شد فراهم کردیم که خوشبختانه با استقبال و حضور گرم ایشان مواجه شدیم و توانستیم جلسات بسیار خوب و مطلوبی با بزرگان فوتبال کرمان برگزار کنیم. همچنین در سال 98 مسابقات فوتبال استان را در همین رده برگزار کردیم که باعثِ ایجادِ شور و نشاط در این بخش شد.

**فکر می‌کنید در کدام بخش از فوتبال استان نیاز به فعالیت بیشتر است؟

ما در بخش‌های مختلف فوتبال با مشکلات جدی روبرو هستیم. از جمله مهم‌ترین آن‌ها مدیریت در فوتبال که یک دوره آموزشی مفید با حضور میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون و مسئولان هیئت استان برای آن به میزبانی سیرجان برگزار کردیم. مورد بعدی رسمیت بخشیدن به فعالیت‌هاست که با استقرار اتوماسیون ادرای و سامانه مدیریت جامع فوتبال این موضوع را نیز مدیریت کرده‌ایم. ساختارسازی باشگاه‌ها، هم از جمله مواردی بود که هم در سطح استان هم در سطح شهرستان‌ها با تشویق به باشگاه‌داری به جای تیم‌داری و در نظرگرفتن مزیت‌هایی برای باشگاه‌های صاحب مجوز توانسته‌ایم برای آن چاره اندیشی کنیم. تقویت جایگاه هیئت‌های فوتبال در شهرستان‌ها، هم یکی دیگر از مشکلاتی بود که با آن روبه‌رو بودیم که سعی کردیم با حضور در شهرستان‌ها و برگزاری جلساتی با فرمانداران، ائمه جمعه و سایر مسئولین در راستای حل آن گام برداریم. همچنین در حوزه فنی و اجرایی فوتبال هم در پاسخ به سوال اول، مسائلی را بیان کردم.

در این راستا و به طور کلی هم برنامه هایی برای رفع این مشکلات داریم که تا زمان اجرایی شدن آن‌ها را رسانه‌ای نمی‌کنیم ولی یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که دنبال خواهیم کرد بحث توانمندسازی مناطقی است که نیازمند کمک هستند .

و تلاش برای ارتقاء این مناطق به سطحی مطلوب و قابل قبول است.

یکی از چالش‌های مهمی که پیش روی هیئت فوتبال استان جهت توسعه و پیشرفت فوتبال و اجرای برنامه‌های آموزشی در اقصی نقاط استان است، بحث بُعد مسافت و عدم توازن در توسعه اقتصادی استان که باعث شده ما با مشکلات عمیقی مواجه باشیم .

حل و فصل این مشکلات نیازمند همکاری و همراهی مدیریت عالی اجرایی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداران، روسای ادارات ورزش و جوانان و همچنین روسای هیئت های فوتبال ما در شهرستان ها می‌باشد.

لازم است که در این زمینه یک اقدام فراگیر صورت بگیرد تا ما بتوانیم در نقاط آسیب پذیر استان که اتفاقاً بسیار مستعد برای رشد آسیب‌های اجتماعی هستند با حداقل سرمایه گذاری، حداکثر بهره و استفاده را ببریم و بتوانیم جمع کثیری از جوانان این خطه پر استعداد را جذب فعالیت‌های ورزشی و تفریحات سالم کنیم.

همین جا لازم است از استاندار محترم، معاون محترم عمرانی استاندار، معاون محترم عمرانی ، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، فرمانداران محترم شهرستان‌های استان درخواست کنم که ما را در این زمینه کمک کنند و وقتی اختصاص بدهند که برنامه‌هایمان را ارائه دهیم و به  کمک هم اقدامی انجام دهیم که ماندگار، ارزشمند و درخور شأن مناطق محروم استان کرمان باشد.

**تا چه حد توجه به فوتبال پایه را در عملکردتان در هیئت فوتبال استان کرمان لحاظ کرده‌اید؟

در این رابطه لازم می دانم گزارش مختصری از روند برنامه ای که در سه ماهه پایانی سال قبل برگزارکردیم گزارشی ارائه نمایم. همانگونه که مطلعید در زمستان گذشته مسئولیت دبیری هیات فوتبال استان به ما محول و در همان ابتدا یکی از مهمترین فعالیتهای پیش روی ما در بدو شروع کار در سمت جدید برنامه ریزی برای سفر رئیس محترم کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون باتفاق سرمربیان تیمهای ملی رده 12 و 14 سال و استعدادیابان تیم‌های ملی رده پایه بود. از همان ابتدا با پیگیریهای ریاست هیأت استان و اینجانب و رایزنی هایی که با سرمربیان تیمهای ملی داشتیم خواهش کردیم مدت سفرشان، موافقیت ایشان را طلب کردیم که دو روز در کرمان حضور داشته باشند.

برنامه قبلی قرار بود یک روز باشد که در بخش اول آن به ارزیابی افرادیکه بعنوان استعدادیاب از طریق هیأت استان که قبلا معرفی شده بودند اختصاص یابد و بخش دیگر به مشاهده بازی بچه های رده سنی ۱۲ و ۱۴ سال که به عنوان منتخبین استان در نظر گرفته شده اند.

بخش اول که از قبل تعدادی افراد به عنوان نمایندگان استان و استعدادیاب به فدراسیون معرفی شده بودند علیرغم وقت کم ما تلاش کردیم برنامه ریزی صحیحی در این زمینه داشته باشیم در همین راستا ابتدا استان را به شش منطقه تقسیم کردیم و استعدادیابان منتخب استان را با حضور و مشورت خودشان به مناطق شش گانه اعزام نمودیم. در جلساتی که با ایشان داشتم تلاش کردم اهمیت موضوع را به صورت مشروح تبیین کنم. حق الناس سنگینی که این مسئولیت متوجه استعدادیابان می کند و اینکه مراقبت کنند حقی از کسی ضایع نشود و به گونه ای عمل نکنند که خدای ناکرده بچه ای دچار یاس و سرخوردگی شود و به تبع آن مسیر زندگی شان تغییر نکند. با هیأتهای شهرستان‌ها نیز مکاتبه و خواستیم که در این فعالیت مشارکت جدی داشته و نهایت همکاری را به عمل آورند. خوشبختانه در مناطق برنامه بخوبی اجرا شد . حین روند کار با مشکلات جدی در کرمان مواجه شدیم با توجه به تقسیم کاری که کرده بودیم سعی کردیم افراد مرتبط خودشان به کارها بپردازند و حل و فصل کنند چرا که اعتقاد به دخالت در امری پس از تقسیم کار و واگذاری به اشخاص ندارم علی ایحال علیرغم وجود مشکلاتی سعی کردیم در کمال آرامش کار را مدیریت کنیم و رسیدگی به مشکلات و ضعف‌های پیش آمده را به فرصتی مناسب در آینده موکول کنیم و اصلاحات را براساس بررسی و ارزیابی عملکرد افراد انجام دهیم .

خوشبختانه در روز افتتاحیه ریاست محترم کمیته جوانان واستعدادیابی فدراسیون با تمجید از میزبانی ما برنامه افتتاحیه مراسم را با مراسم معارفه سرمربی تیم ملی در تهران مقایسه و تشکر کردند. ما توانستیم یک روز کامل به ارزیابی استعدادیابان استان اختصاص دهیم که در حضور ریاست محترم کمیته جوانان، سرمربیان و استعدادیابان تیم های ملی رده پایه افراد خودشان و سوابق کاری شان را ارائه نمایند که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نکته قابل ذکر اینکه ما در استان سراستعدادیاب استانی و ملی نداریم و در استان کرمان برای کسی در این دوره چنین حکمی صادر نشده است. چنانچه حکمی در سنوات قبل برای افرادی صادر شده باشد مربوط به گذشته است و از درجه اعتبار ساقط است.

در روز دوم هم در نهایت آرامش و نظم صبح تا ظهر به مشاهده بازی تیمهای رده 12 سال و عصر هم به رده 14 سال اختصاص یافت که سرمربیان و استعدادیابان تیم ملی از نزدیک عملکرد هر دو رده را دیدند .

در همین راستا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما پیگیری مسائل و مشکلات پیش‌روی فوتبال پایه در استان کرمان است. از طریق هماهنگی و برنامه ریزی با کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال و بررسی و بازنگری مدارس فوتبال در کرمان و سطح استان، برگزاری کلاس‌های دانش افزایی برای مربیان مدارس فوتبال در سطح استان و همچنین همکاری و همراهی با باشگاه های صنعتی توانمند در سطح استان ، تقویت و رفع موانع و مشکلات احتمالی پایگاه‌های استعدادیابی که باشگاه های مذکور سال قبل ایجاد کرده اند را در دستور کار داریم.

امیدواریم با برنامه‌ریزی که صورت گرفته بتوانیم با همکاری و همراهی باشگاه‌ها در سال جاری با تقسیم بندی استان به شش منطقه تلاش مضاعفی در شناسایی و هموار کردن مسیر ارتباط استعداد ها با پایگاه‌های استعدادیابی باشگاه‌ها در سطح استان ایجاد کنیم. لازم میدانم از تلاشهای باشگاههای صنعتی استان بخصوص باشگاه صنعت مس کرمان که تلاش و همکاری موثری در این بخش داشتند، صمیمانه تشکر کنم .

همچنین در تلاش هستیم با ایجاد هماهنگی فی‌مابین کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های صنعتی فعال در سطح استان و هیئت های فوتبال در شهرستان ها با همدلی و همکاری نزدیک آگاهانه و با برنامه جهت شناسایی استعدادهایی که در نقاط مختلف استان وجود دارد کمک کنیم.

امیدواریم با این حرکت، فدراسیون فوتبال جهت تشکیل تیم ملی در رده های سنی پایه و همچنین باشگاه‌های استان که در سطح کشور در رده های مختلف فعال هستند بتوانند از استعدادهای کشف شده، بهره برداری کنند. در تلاش هستیم با برنامه ریزی آگاهانه و استفاده از نیروهای خبره، دلسوز، آگاه و علاقه‌مند و واجد شرایط ، عدالت را در شناسایی، پرورش و بهره برداری از استعدادهای استان عملیاتی و اجرایی کنیم.

**در حال حاضر چه جایگاهی در سطح فوتبال کشور برای استان کرمان متصور هستید؟

با وجود 55 تیم در سطوح مختلف مسابقات باشگاه‌های کشور اعم از فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان یکی از استان‌های ممتاز در سطح کشور می باشیم هم اکنون در رده های مختلف اعم از لیگ برتر، لیگ یک، دو و سه بزرگسالان فوتبال و فوتسال هم بانوان و هم آقایان دارای جایگاه‌های قابل توجه هستیم. در رده های سنی نیز شرایط بسیار مطلوبی داریم امیدواریم با حضور تیمهای مس کرمان و مس رفسنجان که جایگاه اول و دوم لیگ یک را به خود اختصاص داده اند ، در لیگ برتر ، و همچنین موفقیت تیم فوتسال فولاد بردسیر در لیگ یک شاهد حضور پرقدرت این باشگاه که از مدیریتی بسیار آگاه دلسوز و پرتلاش به نام آقای تشر و کادر فنی و بازیکنان پرتلاش و آگاه و توانمند برخوردار است در لیگ برتر فوتسال کلکسیون افتخارات مردان و زنان سرزمین کریمان کامل شود تا به جرگه معدود استانهایی تبدیل شویم که در تمامی رده ها از بزرگسالان تا امید و جوانان... فوتبال و در فوتسال بانوان و آقایان در لیگ های برتر و یک کشور حضوری موثر دارند بپیوندیم .

اما نکته‌ای که لازم است بدان اشاره کنم سفر روسای کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال به استان کرمان است. سال گذشته میزبان آقایان ممبینی کمیته داوران، ماجدی کمیته آموزش، محمودزاده کمیته نقل‌و انتقالات، اکبر محمدی کمیته جوانان و استعدادیابی، امیرمهدی علوی کمیته روابط‌عمومی، ناظم‌الشریعه سرمربی تیم فوتسال، آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال، و... بودیم و این مهم نشان دهنده حرکت موثری است که در فوتبال استان آغاز شده و توجه مدیران مرکزنشین را به خود جلب کرده است. 

در همین جا لازم می دانم از تلاش‌های مدیران عامل و اعضا محترم هیأت مدیره های باشگاههای گل گهر سیرجان، مس کرمان، رفسنجان و شهربابک و آرمان گهر، گهر زمین و فولاد بردسیر، شهرداری بم و سیرجان که هر یک در جایگاه خود برای رشد و توسعه و اعتلای فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان تلاش می کنند صمیمانه و خاضعانه تقدیر و تشکر نمایم و برای ایشان در ادامه راه توفیق و موفقیت روزافزون آرزو کنم.

**از عملکرد کمیته‌های هیئت فوتبال استان کرمان رضایت دارید؟

همکاران ما در هیئت فوتبال استان افرادی دلسوز، پرتلاش، بی ادعا و علاقه‌مند هستند که در راستای انجام وظایف محوله نهایت تلاش، کوشش و اهتمام خود را به کار گرفته و صادقانه به خانواده بزرگ فوتبال خدمت می کنند. امیدواریم بتوانیم با همراهی، هماهنگی و مسئولیت پذیری ضعف‌ها و نواقص موجود را برطرف نماییم. لازم می دانم از تلاش‌ها و کوشش های خالصانه همکاران محترم در بخش های مختلف هیئت فوتبال استان نیز صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم

**حرف آخر!؟

مردِ مصاف همه جا یافت می‌شود/در هیچ عرصه مردِ تحمل ندیده‌ام

ما در سال قبل میزبان روسای کمیته های داوران،آموزش و جوانان و استعدادیابی، آقایان ممبینی، دکتر میرشادماجدی و دکتر اکبر محمدی بودیم .

برای اولین بار مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ یک کشور در کرمان برگزار گردید، نشست روسای هیأت‌های فوتبال استانها با حضور رئیس و اعضاء هیأت رئیسه فدراسیون و رئیس سازمان لیگ کشور از دیگر رویدادهای مهمی بود که میزبان بودیم و در پایان سال هم رویداد مهم استعداد یابی را بخوبی برگزار کردیم .

از جمله رویدادهای استانی هم همایش یکروزه فوتبال، المپیاد فوتبال و فوتسال پسران و دختران، همایش نیم فصل فوتبال لیگ برتر استان با حضور هیاتهای شهرستانها، مدیران و مربیان و ناظرین داوری و نمایندگان هیأت و همچنین مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال کرمان با حضور حدود 300 نفر از موسپیدان این رشته در کرمان برگزار شد.

یکی از اتفاقات مهمی که در سال قبل رخ داد به سرانجام رساندن پرونده چندین ساله هیأت قبل در مراجع قضایی بود که بالاخره پس از حدود 18 ماه پیگیری مستمر شرکت در جلسات متعدد دادگاههای استان وارجاع پرونده به کارشناسان رسمی دادگستری و رفت و برگشتهای چندباره بالاخره پس از رای دادگاه بدوی و اعتراض متهم و ارجاع به دادگاه تجدید نظر و پرداختن به دفاعیات و ادله هر دو طرف دادگاه تجدید نظر شعبه 15 کرمان رای نهایی را صادر و مسئول کمیته مالی قبلی هیات محکوم به زندان و ردمال گردید که هم اکنون در حال گذراندن حکم زندان می باشد.

تلاش کردیم با سعه صدر و نادیده و ناشنیده گرفتن برخی بداخلاقی‌ها از ورود به حاشیه‌ها پرهیز کنیم.

آداب ادب در تعاملات کاری و اجتماعی‌مان و روحیه همدلی و کار تیمی هم در درون هیئت و هم ارتباط با باشگاه های مختلف اعم از استانی و کشوری تقویت شود چون اعتقاد داریم موافقت ها و مخالفت ها باید محور اخلاق ادب انصاف و آگاهانه باشد و روح حاکم بر ورزش جوانمردی و اخلاق است قاعدتاً باید ورزشکاران مدیران پیشکسوتان هواداران و علاقمندان نیز به رعایت جوانمردی و ادب و اخلاق متعهد باشند.

از همه علاقه‌مندان به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح استان، مدیران، پیشکسوتان و دست اندرکاران این ورزش پرطرفدار در خواست می‌کنم با اتحاد، همدلی و همراهی کمک کنند تا بتوانیم قدم مثبتی در این بخش بزرگ جامعه برداریم.

ما تردید نداریم که هر موفقیتی در این زمینه در سایه کار تیمیِ برنامه ریزی شده منظم و مدون به دست می آید.

توقع داریم خانواده بزرگ فوتبال با در نظر گرفتن شرایط عمومی جامعه و جو حاکم بر فوتبال استان از پرداختن به مسائل حاشیه ای جداً پرهیز کنند تا بتوانیم خدمتگزاری آگاه، صادق، امین و امانتدار باشیم.

در خاتمه لازم می‌دانم از همکاری‌ها و حمایت‌های آقایان دکتر قرایی ریاست محترم هیئت، دکتر سلاجقه نایب رئیس محترم هیئت، آقایان دکتر عزیزآبادی و جهانشاهی اعضاء محترم هیئت رئیسه ، سرکار خانم مرضیه جعفری نایب رئیس محترم بانوان و جناب آقای تاج‌الدینی مشاور محترم عالی رئیس هیات و روسای محترم کمیته های هیات وسایر همکاران در هیئت استان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز