مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

به دنبال اقدامات موثر فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان هستیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۳۳۱۷
به دنبال اقدامات موثر فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با تعامل مجموعه سپاه و بسیج ورزشکاران به دنبال اقدامات موثر فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در دیدار با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه در ماه مبارک رمضان، ایام شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

او ضمن تبریک مسئولیت سردار معروفی در فرماندهی سپاه ثارالله ابراز امیدواری کرد: با توجه به توانمندی و تجربه وی، همواره شاهد موفقیت های بیش از پیش سپاه ثارالله باشند.

پاریزی گفت: ما نیز امیدواریم به عنوان یک حوزه حساسی که مسئولیت اجتماعی به لحاظ گستردگی نیروی انسانی در بخش ورزش و جوانان داریم، بتوانیم همراه و همسو با شما، به ویژه در ثبت تعاملات حرکت کنیم.

او به تعاملات قابل انجام مجموعه ورزش و جوانان و سپاه اشاره کرد و افزود: به ویژه در بحث پایگاه‌های مردمی سپاه قطعاً این هم افزایی می تواند به ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و تفکرات ناب بسیجی که حوزه ورزش و جوانان هم با منش و روح پهلوانی به دنبال این تفکرات است، کمک کند.

پاریزی تصریح کرد: با تعاملاتی که با مجموعه بسیج ورزشکارانست و ارتباطاتی که ما در مجموعه جوانان داریم، قطعاً می توان شاهد اتفاقات خوبی در استان کرمان بود.

او بیان داشت: استان کرمان، نمونه بارز مسائل فرهنگی در حوزه های مختلف و ورزش است که نمونه آن شهداییست که در استان تقدیم این نظام شده اند، مانند شهدای ورزشکار استان که آمار قابل توجهی از شهدای نظام و انقلاب را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از وجود 110 هزار ورزشکار سازمان دهی شده در سراسر این استان خبر داد و گفت: در حوزه جوانان نیز حدود 30 هزار نفر ظرفیت تشکل های مردم نهاد ماست که این آمارِ قابل قبولیست و همین رسالت کار را برای ما سنگین می کند.

پاریزی خطاب به سردار معروفی تأکید کرد: باید از این قشر به ویژه حوزه جوانان که به نوعی مسئولیتش به ما واگذار شده، مراقبت کنیم و در این راه نیاز به تعامل، هم افزایی و رهنمودهای شما داریم تا از پیشنهادات کارگشایتان استفاده کنیم.

او در ادامه با اشاره به نگاه فراگیر محمودی نیا مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان به حوزه ورزش، از همراهی اش قدردانی و عنوان کرد: وی مدت ها مسئولیت مدیرکلی ورزش و جوانان را عهده دار بوده و تاکنون نگاه خاصی به گسترده گی حوزه ورزش و توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته است.

او ابراز امیدواری کرد: در کنار هم بتوانیم به رشد بیش از پیش ورزش کرمان کمک کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز