پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

درخواست در نظر گرفتن مشوق های صادراتی برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۳۶۱۹
درخواست در نظر گرفتن مشوق های صادراتی برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی
با توجه به اینکه کرمان استان مهم صادراتی کشور است پیشنهاد می شود محدودیت های صادراتی برای این محصولات به مدت یکسال لغو تا بتوان صادرات بیشتری انجام شود و از سوی دیگر مشوق های صادراتی در این شرایط برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی در ت: اگر بتوان محصولی را در دنیا عرضه کرد که از نظر بهداشتی و سلامت آن به ویژه در ایام کرونا، مورد تایید باشد در افزایش مصرف آن توسط مردم و در نتیجه افزایش قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. وی افزود: با توجه به اینکه کرمان استان مهم صادراتی کشور است پیشنهاد می شود محدودیت های صادراتی برای این محصولات به مدت یک سال لغو تا بتوان صادرات بیشتری انجام شود و از سوی دیگر مشوق های صادراتی در این شرایط برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای صادرات محصولات استان به دلیل بسته شدن مرزها گفت: باید دیپلماسی اقتصادی در نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان فعال شود. پورابراهیمی، اظهار کرد: با توجه به تولید پسته امسال و مانده پسته از سال گذشته در انبارها، 70 تا 90 درصد پسته در کشور می ماند که این مسئله کمی نیست و به همین دلیل نشستی را با رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکلات پیمان سپارزی ارزی و نقل و انتقالات پول در سطح بین المللی برگزار خواهیم کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز