مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

معرفی ظرفیت های آموزش و پرورش به جامعه، یکی از رسالت های روابط عمومی است

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۴۱۹۵
معرفی ظرفیت های آموزش و پرورش به جامعه، یکی از رسالت های روابط عمومی است
مدیرکل آموزش پرورش استان کرمان گفت: معرفی ظرفیت های آموزش و پرورش به جامعه، یکی از رسالت های روابط عمومی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب  در نشستی صمیمی با رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: تعامل و همدلی هر سیستمی را پویا می کند و روابط صحیح انسانی و اخلاق مداری است که سبب پیشبرد مطلوب اهداف و برنامه ها می شود.

وی با اشاره به اهمیت صداقت و درستی در کارها، تصریح کرد: هر چه راست گویی و از خودگذشتگی در رفتار انسان بیشتر باشد هم در زندگی خانوادگی و هم زندگی شغلی خود موفق تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، حسن خلق، تخصص و تجربه را لازمه کار هر کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی دانست و افزود: با این ویژگی ها می توان به موثرترین شکل ممکن، آموزش و پرورش را به جامعه معرفی کرد.

اسکندری نسب خاطرنشان کرد: یکی از مسائل و مشکلات آموزش و پرورش این است که خیلی ها با کارکردهای واقعی آن و ظرفیت هایش آشنایی ندارند، از آنجا که این دستگاه دیربازده است به سادگی فعالیت ها و اقداماتش قابل شناسایی نیست.

وی با بیان این که پرورش نیروی انسانی کارامد، متعهد و متخصص از تولیدات آموزش و پرورش است، گفت: مبدا همه جهش های علمی صوت گرفته در کشور و همه پژوهش ها در آموزش و پرورش است، آموزش و پرورشی که اثرات آن از هر دستگاهی بیشتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: چنانچه به آموزش و پرورش توجه شود شاهد ارتقای سرعت تولید علم، نهادینه شدن اخلاق، مهارت آموزی و افزایش تاب آوری در جامعه خواهیم بود و وظیفه همه ما است که زمینه ارتقای آن را که دستگاهی ارزشی و فرهنگی است فراهم کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز