انهدام باند سارقان قطعات خودرو

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۶۷۹۶
انهدام باند سارقان قطعات خودرو
فرمانده انتظامی جیرفت از انهدام باند3نفره سرقت قطعات خودرو با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ رضا محمدرضایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجرای طرح مبارزه با سرقت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11شهید قرنی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با افزایش گشت های انتظامی و انجام اقدامات پلیسی، در نهایت چهره یکی از متهمان که از سارقان سابقه دار سطح حوزه بوده مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:در ادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی این فرد را به همراه 2 نفر از همدستانش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از محل اختفاء متهمان تعداد زیادی لوازم خودرو از قبیل ضبط و پخش؛ باطری خودرو و تعدادی ابزار آلات کشف شد.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان با بیان اینکه متهمان تاکنون به 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند به شهروندان توصیه کرد از پارک کردن خودروی خود در محل های خلوت، کم نور و فاقد نگهبان و دوربین مداربسته خوداری  و وسایل نقلیه خود را حتماً به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی مجهز کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز