دستبند پلیس بر دستان سارق منازل کرمان

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۶۹۱۲
دستبند پلیس بر دستان سارق منازل کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق حرفه ای منازل شهر کرمان و کشف 21 فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری 20 این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا فداء در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهر کرمان، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری 20 شهر کرمان در حین گشت زنی های هدفمند به یک نفر که در حال سرقت از معابر عمومی برخورد کردند.

سرهنگ فداء بیان داشت: سارق با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد ولی در نهایت با هوشیاری ماموران دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم با قرار گرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس در بازجوئی های تخصصی ماموران به 21 فقره سرقت شامل 12 فقره سرقت منزل، 6 فقره سرقت معابر و اماکن خصوصی و 3 فقره سرقت محتویات خودرو در شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضایی از شهروندان  خواست: جهت پیشگیری از وقوع سرقت نهایت همدلی و همکاری را با خادمان خود داشته باشند زیرا پیشگیری فرصت ارتکاب جرم را در جامعه از بین می برد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز