نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

سوم خرداد ترکیبی از سه محور جهاد، مقاومت و مبارزه است

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۶۹۳۵
سوم خرداد ترکیبی از سه محور جهاد، مقاومت و مبارزه است
امام جمعه کرمان ضمن قدردانی از نیروی انتظامی بعنوان بانی برگزاری این برنامه، سوم خرداد را ترکیبی از سه محور جهاد، مقاومت و مبارزه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آئین بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا گفت: از نیروی انتظامی سلحشور که این آئین بزرگداشت را به نحو مطلوبی تدارک دیده تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: در ذهن آدمی برای برتری میان انسان ها یک معیارهایی هست که خیلی از آن ها جنبه مادی دارند اما هیچ یک در نگاه قرآنی مورد توجه نیستند.

امام جمعه کرمان گفت: یکی از معیارهای برتری بر دیگران علم، فهم و دانش است که بنا به این اصل هرکس تحلیل بهتری از اوضاع و احوال داشته باشد از فهم بالاتری برخوردار است و محور دوم رعایت تقوا در همه امور زندگی، گفتار، شنیدن ها، دیدن و اساسا خداترسی است که در این رابطه جایگاه برخی افراد در سرای باقی قابل تصور نیست.

حجت الاسلام"علیدادی سلیمانی" اضافه کرد: معیار سوم هم همان است که امروز در این آئین به آن پرداخته شده است یعنی آن کسانی که جان خود را نثار مردم و میهن کرده و در مقابل آه فرزندان و اشک خانواده های خود جانشان را فدای یک ارزشهای بالاتری می کنند.

امام جمعه کرمان در پایان تصریح کرد: سوم خرداد ترکیبی از این سه محور در عرصه جهاد و مقاومت و مبارزه است که از خداوند می خواهیم در قیامت جایگاه شهدا را درک کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز