استاندار کرمان:

مطالعات مسیر شهداد ، نهبندان باید سریعا آغاز شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۷۳۴۸
مطالعات مسیر شهداد ، نهبندان باید سریعا آغاز شود
استاندار کرمان از بلاتکلیفی جاده شهداد ، نهبندان گلایه کرد و گفت: مطالعات مسیر شهداد ، نهبندان باید سریعا آغاز و تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در ستاد مدیریت بحران استان از بلاتکلیفی جاده شهداد - نهبندان گلایه کرد و گفت: یک سال و سه ماه از سیلاب و تخریب بخشی از این مسیر می‌گذرد، اما هنوز مطالعات آن هم انجام نشده است. وی تاکید کرد: مطالعات مسیر شهداد - نهبندان باید سریعا آغاز و تعیین تکلیف شود. استاندار کرمان خواست تا اعتبارات هزینه‌ای، اقدامات پیشگیرانه و جبران خسارت دستگاه‌های اجرایی را به تفکیک اعتبارات ملی و استانی برای اطلاع رسانه‌ها و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران استان ارائه دهند.

دکتر فدائی با اشاره به خطر احتمالی هجوم ملخ‌های صحرایی، درخواست سازمان جهاد کشاورزی را برای تامین 20 دستگاه خودرو برای سمپاشی مطرح و عنوان کرد: با قاطعیت و جدیت باید با ملخ‌های صحرایی مقابله کنیم، سال گذشته 150 هزار هکتار در جازموریان و 12 هزار هکتار در شرق استان و ریگان سمپاشی صورت گرفت. دکتر سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان عنوان کرد: در استان کرمان به واسطه حادثه‌خیز بودن با تمام سختی هایی که وجود دارد و رهنمودهای استاندار و پیگیری‌ها و کمک همه اعضای مجموعه ستاد مدیریت بحران استان، سال گذشته را توانستیم با کمترین مشکلات بگذرانیم. وی به تهیه طرح اضطرار سیل در استان کرمان اشاره داشت و گفت: اعتبارات در اختیار ستاد مدیریت بحران برای امور زیربنایی چندان زیاد نبود، اما با کمگ دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران کارهای بزرگی انجام شد که جای تقدیر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز