تصادف در محور هفت‌باغ ۳ کشته برجا گذاشت

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۷۷۱۴
تصادف در محور هفت‌باغ ۳ کشته برجا گذاشت
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع دو تصادف خودور در کرمان خبر داد و گفت: «در این حوادث سه نفر جان باختند و پنج نفر مصدوم شدند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی با اشاره به حوادث بامداد امروز پنج‌شنبه (۸ خردادماه) در کرمان، بیان کرد: «در اولین ساعات هشتم خردادماه، هم‌زمان دو مورد تصادف شدید در شهر کرمان‌ رخ داد».

وی ادامه داد: «ماموران آتش‌نشانی از اولین حادثه که در خیابان شریعتی (چهارراه کاظمی) رخ داد، در ساعت ۵۸ دقیقه بامداد آگاه شدند».

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان افزود: «در این حادثه دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و خودرو پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که بلافاصله بعد از اعلام این حادثه، تیم‌ اطفای حریق و امدادونجات سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره یک به محل حادثه اعزام شدند».

وی خاطرنشان کرد: «در این حادثه چهار نفر از سرنشینان دو خودرو، محبوس شده بودند که آتش‌نشانان نسبت به خروج مصدومان از داخل خودرو اقدام کردند».

میرزایی با اشاره به اعلام حادثه‌ی دیگر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، گفت: «این حادثه مربوط به تصادف شدید دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و ساینا در محور هفت‌باغ علوی تیر شماره ۴۸ بود، که منجر به فوت سه نفر و مصدومیت شدید یکی از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ شد».

وی زمان اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی را همزمان با حادثه‌ی اول بیان کرد و یادآور شد: «دو دستگاه خودروی امدادونجات و اطفای حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۹ و ۳، بلافاصله در محل حاضر شدند».

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان افزود: «به علت شدت حادثه، سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵، در خودرو محبوس شده بودند که توسط آتش‌نشانان از بین آهن‌پاره‌های خودرو خارج شدند».

وی ادامه داد: «هم‌چنین توسط آتش‌نشانان اقدامات اولیه برای پیشگیری از حریق احتمالی در هر دو حادثه انجام شد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز