سارقان زورگیر در کرمان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۸۷۱۷
سارقان زورگیر در کرمان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دو سارق که با مجروح ساختن شهروندان از آنان زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، در این خصوص اظهار داشت: در پی اعلام چند مورد سرقت به صورت زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهر، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: این سارقان با مجروح کردن چند شهروند اقدام به ربایش اموال شخصی آنان کرده بودند.

سردار ناظری بیان کرد: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی و چهره زنی، موفق شدند، ۲ سارق مورد نظر را  که دارای سوابق کیفری نیز بودند، طی عملیاتی شناسایی و دستگیر کنند.

او با اشاره به شناسایی چند مالخر مرتبط با این دو نفر و اعتراف آن‌ها به ۳۵ فقره سرقت، تصریح کرد: این افراد با حضور در نقاط کور و تاریک شهر و با تهدید و مضروب کردن شهروندان با چاقو و قمه دست ساز، اقدام به ربایش تلفن همراه و دیگر اموال شخصی رهگذران می‌کردند که در این رابطه ۲۰ مالباخته به پلیس آگاهی مراجعه و طرح شکایت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به ادامه روند بازجویی از سارقان از شهروندان خواست در صورتی که با تهدید سلاح سرد و یا به هر نحو دیگری مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی مراجعه کنند تا با تکمیل پرونده این سارقان، دستگیری سایر عاملان جرم و معرفی آنان به مراجع قضایی، عاملان خشونت و ترویج ناامنی به اشد مجازات برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز