استاندار کرمان:

هدف جلسات پساکرونا کمک به گروه‌هایی است که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌گیرند

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۸۷۲۲
هدف جلسات پساکرونا کمک به گروه‌هایی است که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌گیرند
استاندار کرمان گفت: هدف ستاد پساکرونا این است که گروه‌هایی که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌گیرند را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و منابع محلی مورد حمایت و کمک قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه پساکرونا استان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان عنوان کرد: جلسات پساکرونا از اسفند ماه سال گذشته با هدف حل مشکلات مردم و کمک به واحدها و کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کروناویروس تشکیل و برگزار می‌شوند. استاندار کرمان ادامه داد: بر اثر بیماری کرونا ویروس گروهی از مردم و کسب و کارها دچار خسارت و متضرر شدند که با تصمیمات ملی بعضی از این گروه‌ها می‌توانند از طریق وام کمک‌های حمایتی را دریافت کنند، اما بعضی گروه‌ها تحت پوشش قرار نمی‌گیرند. دکتر فدائی افزود: هدف جلسه پساکرونا این است که گروه‌هایی که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌گیرند را مشخص و شناسایی کرده تا برای کمک به آنها چاره اندیشی کنیم و تمرکز ما باید در این مسئله باشد. وی خاطرنشان کرد: برای کمک به این عده نیاز داریم تا از ظرفیت‌های داخل استان و منابع محلی از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس، سازمان‌های مردم نهاد و بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها کمک بگیریم.

استاندار کرمان گفت: اتاق اصناف، سازمان صمت و جهاد کشاورزی، گروه‌های آسیب دیده زیر مجموعه خود را که امکان استفاده از تسهیلات سامانه 'کارا' را ندارند، شناسایی و اعلام کنند تا در مورد آنها تصمیم گیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز