معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان:

سند تحول بنیادین مبنای اصلی تمامی برنامه های آموزش و پرورش است

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۸۷۳۰
سند تحول بنیادین مبنای اصلی تمامی برنامه های آموزش و پرورش است
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند تحول بنیادین مبنای اصلی تمامی برنامه های آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین براهویی در نشست شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که از آنجا که آموزش و پرورش، فعالیتی مداوم و جامع در راستای رشد و تکامل انسان، غنای فرهنگ و تعالی جامعه تعریف شده است، خاطر نشان کرد: تدوین برنامه عملیاتی در این دستگاه مهم و زیرساختی، ضرورتی انکارناپذیر است.

وی  تاکید کرد: شناخت امکانات، منابع انسانی و غیرانسانی موجود‌، تعیین و تعریف اهداف و مشخص کردن مراتب و درجه‌بندی آنها، بررسی و پیش‌بینی منابع و امکاناتی که به تحقق اهداف کمک می‌کند و تشخیص و تعیین فعالیت‌ها و اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف باید در برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد.

براهویی از سند تحول بنیادین به عنوان چراغ راه تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش نام برد و افزود: اجرای سند تحول بنیادین در کشور لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استان در راستای اجرایی شدن متناسب با ظرفیت های بومی و محلی تدوین و طراحی شود.

 

 

نظر شما