دادستان کرمان تشریح کرد:

آخرین جزئیات پروندۀ فساد اداری در اداره غله کرمان/ کشف ۳۷ سکه و ۲۵ میلیون تومان کارت هدیه

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۹۷۵۴
آخرین جزئیات پروندۀ فساد اداری در اداره غله کرمان/ کشف ۳۷ سکه و ۲۵ میلیون تومان کارت هدیه
دادستان مرکز استان کرمان از تحت تعقیب قرارگرفتن چهار نفر در ارتباط با پرونده‌ی فساد اداری و اخذ رشوه در اداره کل غله کرمان خبر داد و گفت: «تاکنون تعداد افرادی که در ارتباط این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند چهار نفر هستند و که احتمال دارد تعداد افراد بیشتری هم تحت تعقیب قرار گیرند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری با اشاره به آخرین جزئیات دستگیری مدیرکل غله استان کرمان و معاون وی به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه، اظهار کرد: «در پی رصد و گزارشات واصله به اداره کل اطلاعات استان کرمان مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل استان کرمان؛ اداره ‌کل اطلاعات به این پرونده ورود کرد».

وی ادامه داد: «پس از ارزیابی و صحت گزارشات و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضایی بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات، مدیرکل مذکور به همراهی معاون این اداره دستگیر شدند».

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان این‌که پس از بازرسی از منزل نامبرده ۳۷ قطعه سکه طلا تمام بهار آزادی که از طریق نامشروع و ارتشا کسب شده بود کشف شد، افزود: «این سکه‌ها داخل یک اسباب‌بازی در منزل وی جاسازی شده بودند».

وی با اشاره به این‌که ۲۵ میلیون تومان کارت هدیه نیز که رشوه گرفته شده بود در محل خانه متهم توقیف شد، گفت: «یک باب منزل مسکونی که در پنج طبقه بنا احداث شده نیز توقیف شده است».

سالاری ارزش ریالی این ساختمان را ۵۰ میلیارد ریال دانست و افزود: «این ساختمان نیز از طریق رشا و ارتشا تهیه و ساخته شده و بخشی از اموال نیز در حال شناسایی هستند».

وی با بیان این‌که این فرد تاکنون ۲۸۷ قطعه سکه تمام بهار آزادی دریافت کرده است، اظهار کرد: «تاکنون تعداد افرادی که در ارتباط این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند چهار نفر هستند و که احتمال دارد تعداد افراد بیشتری هم تحت تعقیب قرار گیرند».

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به این‌که تحقیقات در ارتباط با این پرونده ادامه دارد، گفت: «کلیه‌ی اموال توقیفی در صورتی که اثبات شود از طریق نامشروع تحصیل شده‌اند، به نفع دولت ضبط می‌شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز