فراخوان مجمع عمومی خانه مطبوعات شمال استان کرمان منتشر شد

دعوت از اصحاب رسانه برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۰۰۶۰
دعوت از اصحاب رسانه برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان
خانه مطبوعات شمال استان کرمان با انتشار فراخوانی از اعضای این خانه دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات برای انتخاب هیات مدیره برای مدت سه سال و انتخاب بازرسان برای مدت یک سال شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ خانه مطبوعات شمال استان کرمان با انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی این موسسه از اعضای خانه مطبوعات شمال استان کرمان دعوت کرد تا با شرکت در جلسه‌ی مجمع عمومی این خانه که به صورت الکترونیک در تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود، شرکت کنند.

دستور این جلسه انتخاب هیات مدیره برای مدت سه سال و انتخاب بازرسان برای مدت یک سال است.

در این فراخوان آمده است: «اعضای اصلی خانه مطبوعات استان که برای انتخاب هیات مدیره و بازرسان کاندیدا هستند تا روز شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹ مهلت دارند با مراجعه به سایتwww.khanehmatbooat.ir و ورود با نام کاربری خود برای ثبت درخواست نامزدی اقدام کنند».

این فراخوان می‌افزاید: «ثبت آرای اعضا از طریق سایت مذکور در تاریخ یاد شده با استفاده از نام کاربری و رمز عبور قابل انجام است».

در پایان این آگهی فراخوان آمده است: «اعضای محترم همچنین می‌توانند اطلاعات دیگر مربوط اعم از نحوه‌ی برگزاری، زمان انصراف از نامزدی، اسامی کاندیداهای بازرسی و … را در سایت خانه مطبوعات به نشانی ذکر شده دنبال کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز