مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد:

افزایش نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان با توسعه ورزش همگانی

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۰۰۷۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، توسعه ورزش همگانی و ورزش محله‌ها را ضروری دانست و گفت: از این طریق می توان نسبت به افزایش نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، پیرو  جلسه ای با حضور سیدمهران عالم زاده شهردار، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس صادق‌زاده، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مدیران شهرداری کرمان در خصوص تدوین سند و برنامه ریزی شروع هدفمند این سازمان برگزار شد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و عضو شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان در نشست آغاز بکار فعالیت سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری کرمان با بیان این‌که شکل‌گیری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، یکی از نیازهای مبرم در شهر کرمان بود، اظهار داشت: این سازمان می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب و با توسعه ورزش همگانی و ورزش محله‌ها با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی، نسبت به افزایش نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان اقدام کند.

او با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در شهر کرمان افزود: این سازمان با نیازسنجی، می‌تواند کمبود فضاهای ورزشی در شهر کرمان را جبران کند.

پاریزی به برگزاری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور در سال گذشته به میزبانی شهرداری کرمان اشاره و تصریح کرد: نگاه به ورزش درون‌سازمانی شهرداری ضرورت داشت و این اتفاق در رشته فوتسال طی سال گذشته، به شکل مطلوبی اتفاق افتاد که جا دارد همین جا از برگزارکنندگان این مسابقات تشکر ‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: قطعاً سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، می‌تواند بازوی قوی برای اداره‌کل ورزش و جوانان باشد.

پاریزی اظهار امیدواری کرد: با تعامل و هم‌افزایی بین این سازمان با اداره‌کل ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها، اتفاقات مطلوبی در حوزه ورزش، به‌ویژه ورزش همگانی و ورزش محله‌ها در شهر کرمان رقم بخورد.

 

نظر شما