نجات دو بانوی گرفتار در کوه های صاحب الزمان کرمان

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۲۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۱۲۵۳
نجات دو بانوی گرفتار در کوه های صاحب الزمان کرمان
مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان گفت: امروز ۲ نفر از بانوان که در کوه های مسجد صاحب الزمان گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی، در این خصوص اظهار داشت: در ساعت ۲۰ و ۳ دقیقه  شانزدهم خرداد ماه از یک مورد امداد و نجات کوهستان آگاه شدیم.

او افزود: دو خانم که برای کوهنوردی به کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) عزیمت کرده بودند به علت خارج شدن از مسیر اصلی و  آشنایی نداشتن به کوهنوردی، قادر به ادامه مسیر نبودند.

 میرزایی بیان کرد: این افراد بعد از اینکه متوجه می شوند قادر به ادامه مسیر نیستند با اقدام درست و بجا با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس گرفته و از آتش نشانان درخواست کمک کردند.

 او تصریح کرد: اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و امدادگران هلال احمر در کمال دقت و تخصص اقدام به نجات این دو بانو کرده و در کمال سلامت آن‌ها را به پایین منتقل کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از شهروندان خواست در طی کوهپیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند، همراه با یک نفر آشنا به کوهنوردی  اقدام و در صورت گمراه شدن از مسیر با شماره تلفن‌های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز