حریق گسترده در دهبکری بم، مهار شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۱۳۳۰
حریق گسترده در دهبکری بم، مهار شد
مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان گفت: وقوع آتش سوزی گسترده در مراتع دهبکری بم که از ساعت ۱۴ و ۳۰ امروز شروع شده بود، دقایقی پیش مهار شد؛ اما هنوز اطفای حریق به طور کامل تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از از کرمان؛ مهدی رجبی زاده، در این خصوص اظهار داشت: وقوع آتش سوزی گسترده در مراتع مرغک بم و همچنین در نزدیکی تونل دهبکری که از ساعت  ۱۴ و ۳۰ امروز، شروع شده است، با تلاش گسترده اداره کل منابع طبیعی کرمان، تیم‌های اعزامی از بم، جیرفت، ریگان و نرماشیر، دقایقی پیش مهار شده؛ اما هنوز اطفا حریق  به طور کامل تمام نشده است.

او با بیان اینکه این آتش سوزی خسارت زیادی بر جای گذاشت، افزود: تاکنون از میزان خسارت وارده، آماری در دست نیست و این آمار بعد از بررسی های کارشناسی اعلام می شود.

پورباقری، بخشدار دهبکری نیز با بیان اینکه وسعت آتش سوزی در این منطقه گسترده است، گفت: در منطقه محمودآباد بیش از ۱۵ هکتار، در منطقه مرغک ۳۰ هکتار و درمناطق بید زاغ، بیدون، بید جنگل و شریک آباد بیش از ۵۰ هکتار دچار آتش سوزی شده است.

او افزود: به نظر می‌رسد با توجه به پوشش مناسب گیاهی در عرصه های مرتعی و جنگلی و همچنین گرم شدن و خشک شدن پوشش گیاهی، عامل انسانی در به وجود آمدن این آتش سوزی دخیل بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز