مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

ساخت بیش از ۷۶۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان استان کرمان به زودی آغاز می شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۱۳۷۹
ساخت بیش از ۷۶۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان استان کرمان به زودی آغاز می شود
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز عملیات ساخت بیش از 7 هزار و 600 واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن در شهرستان ها و مناطق استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در دیدار با مدیر کل مسکن و شهرسازی استان با بیان اینکه ساخت مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن راهبرد اصلی ما در آموزش و پرورش استان کرمان است گفت: کلنگ احداث مسکن فرهنگیان در شهرستان های کرمان و جیرفت  با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس به زمین می خورد.

وی افزود: پیگیری ساخت مسکن ویژه فرهنگیان فاقد مسکن که اطلاعات آنها در سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان تایید شده است در سایر شهرستان ها و مناطق نیز در دستور کار است.

اسکندری نسب تصریح کرد: از جمع همکاران فرهنگی فاقد مسکن که برای تامین مسکن ثبت نام کرده اند هفت هزار و 600 نفر تایید شده اند که مقرر شده از وام 110 میلیون تومانی هم از طریق تعاونی مسکن فرهنگیان بهره مند شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با مکاتبات صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، تمهیدات لازم جهت اصلاحیه مشخصات افراد دارای نقص اطلاعات و معترض به نتایج پالایش اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی اتخاذ و در راستای پاسخ به تقاضای همکاران فرهنگی، طی هماهنگی های انجام شده با مبادی ذیربط، سامانه profile.medu.ir کارتابل فرهنگیان و maskan.medu.ir سامانه مسکن فرهنگیان از تاریخ 29 اردیبهشت 99 لغایت 20 خردادماه سال جاری فعال شده است.

احمد اسکندری نسب افزود: ضروری است فرهنگیان شاغل و باز نشسته متقاضی دریافت مسکن فرهنگیان  برای ویرایش  اطلاعات خود  در زمان تعیین شده به maskan.medu.ir سایت مسکن فرهنگیان مراجعه کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز