معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

تاریخ اتمامی برای اپیدمی کرونا متصور نیست/ برپایی نمازهای جمعه در شهرهای وضعیت زرد از اول تیر

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۱۵۰۵
تاریخ اتمامی برای اپیدمی کرونا متصور نیست/ برپایی نمازهای جمعه در شهرهای وضعیت زرد از اول تیر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: تاریخ اتمامی برای اپیدمی کرونا متصور نیست و در شهری که پیک را گذرانده مشخص نیست دوباره برنگردد و همه باید پروتکل های بهداشتی را در حد توان رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری ظهر در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا با اشاره به اینکه شهر‌های جنوبی استان کرمان بیشتر درگیر کرونا هستند و باید تعیین تکلیف شوند تا بتوانیم تصمیم گیری کنیم افزود: در کشور این تجربه و دانش به وجود آمده که بیماران کرونا مثبت سرپایی مشکل شان حل شده و منحنی بیماران سرپایی بیشتر است.

بصیری با اشار به موفقیت جمهوری اسلامی در راه اندازی ۱۲۰۰ مرکز سرپایی تصریح کرد: تاریخ اتمامی برای اپیدمی کرونا متصور نیست و در شهری که پیک را گذرانده مشخص نیست دوباره برنگردد و همه باید پروتکل‌های بهداشتی را در حد توان رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار کرد: درباره بازگشائی حرم‌های شریف، به استان‌ها اختیار داده شد که ۲۴ ساعته صحن‌ها باز باشد و نماز‌های جمعه در شهر‌های دارای وضعیت زرد از اول تیرماه با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز آموزشی قرآن کریم، زبان و ... چنانچه شرایط استاندارد داشته باشند، از ۲۴ خرداد با نظارت، بازگشایی می‌شوند، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی، سینما‌ها و مراکز فرهنگی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کم کردن ظرفیت با ۵۰ درصد، از اول تیرماه بازگشایی خواهند شد.

بصیری بیان کرد: در زمینه مراسمی که در آرامستان‌ها برگزار می‌شود، قرار شد از اول تیرماه به شرط نوشتن پروتکل‌ها که به عهده شهرداری، وزارت کشور و تایید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است، کارشان انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز