استاندار کرمان عنوان کرد:

تداوم فعالیت ادارات در ۷شهرستان جنوبی با یک سوم کارمندان تا آخر خرداد/ فروشگاه‌ها، بانک‌ها و تالارهای متخلف تعطیل می شوند

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۱۵۵۵
تداوم فعالیت ادارات در ۷شهرستان جنوبی با یک سوم کارمندان تا آخر خرداد/ فروشگاه‌ها، بانک‌ها و تالارهای متخلف تعطیل می شوند
استاندار کرمان عنوان کرد: راه حل دائمی ما برای کنترل بیماری کرونا، رعایت و کنترل سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان کرمان با اشاره به مثبت شدن تست 124 نفر از هم‌استانی‌ها در روز گذشته عنوان کرد: این تعداد از 376 مورد تست انجام شد است و نشان می‌دهد که باید برنامه‌های جدیدی را تنظیم و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: طبق گفته متخصصان بهداشتی، حداقل یک سال با بیماری کرونا دست به گریبان هستیم، تعطیلی اصناف و ادارات، کنترل ورودی‌ها و محدودیت تردد مرزها و غیره، هم عملی نیست و هم موثر واقع نمی‌شود.  

استاندار کرمان تصریح کرد: راه حل دائمی و تنها راه کنونی رعایت سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی است و با متخلفان ضوابط تعیین شده نیز برخورد شود.

دکتر فدائی تاکید کرد: کارگروه ویژه‌ای با حضور اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و دادستانی تشکیل و تعریف مشخص از ضوابط لازم‌الاجرا ارائه دهند که در صورت هرگونه تخلف از سوی ادارات، بانک‌ها، مغازه‌ها و غیره، نسبت به تعطیلی آن مکان اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ما مهم است که بازرسی‌ها با دقت و سخت‌گیرانه انجام ‌گیرد و با فروشگاه‌ها، کارمندان، مغازه‌ها و بانک‌های متخلف برخورد شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، با تصویب ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شرکت‌های هفت شهرستان جنوبی استان کرمان برای کاهش ازدحام مراجعان تا پایان خرداد ماه مجاز هستند از طریق کاهش حضور کارمند به یک سوم، عدم ارائه خدمات غیرضروری، استفاده از خدمات فضای مجازی و دورکاری فعالیت کنند.  

ورودی‌های جنوب استان کرمان هم از سمت استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان تا دو هفته کنترل می‌شود که جزئیات آن را کارگروه ویژه مشخص می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز