متقاضیان تحصیل در مدارس شاهد از طریق «سجا» ثبت‌نام کنند

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۱۸۹۸
متقاضیان تحصیل در مدارس شاهد از طریق «سجا» ثبت‌نام کنند
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کرمان از تمدید مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد استان تا ۲۰ خرداد ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین محسن‌بیگی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد، گفت: «متقاضیان ثبت‌نام پایه اول دوره‌ی ابتدایی در این مدارس می‌توانند تا ۲۰ خرداد ماه ۹۹ با مراجعه به سامانه‌ی سجا به نشانی www.saja.medu.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند».

وی همچنین به زمان ثبت‌نام دانش آموزان پایه هفتم و دهم متوسطه نیز اشاره کرد و افزود: «ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم دوره‌ی اول متوسطه، اول تا ۱۴ تیرماه و پایه دهم دوره‌ی دوم متوسطه نیز پنجم تا ۲۱ تیرماه انجام می‌شود».

محسن‌بیگی اظهار کرد: «ثبت‌نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه‌ی سجا به نشانی اینترنتی www.saja.medu.ir انجام می‌شود و خانواده‌ها برای پیش ثبت‌نام مدارس شاهد تنها به سامانه‌ی سجا مراجعه کنند».

وی درباره‌ی ثبت‌نام قطعی در مدارس شاهد گفت: «بعد از پایان ثبت‌نام، از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۲۷ خرداد در پایه اول ابتدایی از تاریخ ۱۷ تا ۲۷ تیرماه در پایه هفتم و از تاریخ ۲۴ تیر تا ۳۱ تیرماه، مدارک دانش‌آموز توسط ستاد ثبت‌نام مدرسه بررسی شده و در سامانه‌ی سجا تایید می‌شود و سپس برحسب ظرفیت مدرسه که از طریق استان یا منطقه تعیین شده است از افرادی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند برای ثبت‌نام دعوت می‌شود و افرادی که مدارکشان کامل بود ثبت‌نام قطعی می‌شوند».

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کرمان ادامه داد: «افرادی که مدارکشان مورد تایید ستاد ثبت نام مدرسه بوده است در پایه اول ابتدایی از ۲۷ خرداد تا سه تیرماه، در پایه هفتم از۲۸ تیرماه تا سه مردادماه و در پایه دهم از اول تا ۱۵ مردادماه، فرصت مراجعه و قطعی کردن ثبت‌نام در مدرسه را دارند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز