کشف انبارهای احتکار خودروهای صفر کیلومتر در کرمان

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۲۰۰۴
کشف انبارهای احتکار خودروهای صفر کیلومتر در کرمان
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از کشف چند انبار دپوی خودرو فاقد پلاک خبر داد و گفت: «این انبارها در سامانه‌ ثبت نشده بودند و پرونده‌ی متخلفان در دست بررسی است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمود پارسا با بیان این‌که یکی از اولویت‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مقابله با قاچاق کالا و احتکار است، اظهار کرد: «بحث احتکار خودرو موضوعی است که این روزها در سراسر کشور مد نظر است».

وی با اشاره به این‌که تاکنون چند مورد احتکار خودرو در استان کرمان داشتیم که کشف شده است، افزود: «در این ارتباط افرادی به بهانه‌های مختلفی چون نمایشگاه و غیره ماشین‌هایی را خریداری کرده و این خودروهای فاقد پلاک را در انبار دپو کرده بودند».

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمان با بیان این‌که در موارد کشف شده احتکار خودرو در استان کرمان محل انبارها ثبت نشده و به تعزیرات حکومتی اعلام نشده بودند گفت: «خود این مسئله جرم بوده و تخلف محسوب می‌شود و ما ناچاریم که برابر قانون با متخلفان برخورد کنیم».

وی ادامه داد: «از مردم درخواست داریم تا در صورت مشاهده‌ی انبارهایی خارج از ضوابط و متعلق به افراد ناشناس و سودجو، موارد را اطلاع دهند تا پلیس با کمک تعزیرات حکومتی موارد مطرح شده را بررسی و با متخلفان برخورد ‌‌کند».

پارسا از کشف چند فقره پرونده‌ی احتکار خودرو در استان کرمان خبر داد و افزود: «این پرونده‌ها در دست بررسی بوده و تعزیرات حکومتی در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری کرده و در صورت نیاز برخورد قضائی با متخلفان انجام می‌شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز