موسی سلطان‌آبادی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری ریگان:

امسال، سطح برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان به طرز قابل‌قبولی افزایش یافته بود/تعطیلی لیگ برتر فوتبال استان، یک تصمیم عاقلانه بود/دکتر قرایی، انقلاب و تحولِ عظیمی در فوتبال استان کرمان به وجود آورده است

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۳۷۴۹
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ریگان گفت: لیگ برتر امسال خیلی خوب، منظم و باکیفت بود. سطح برگزاری این مسابقات به طرز قابل‌قبولی افزایش یافته که باید یک دست‌مریزاد و خداقوت به رئیس، نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان و عوامل اجرایی این مسابقات بگویم.

تیم فوتبال شهرداری ریگان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کرمان، جام شهدای عرصه نظم و امنیت حضور دارد و با هدایت موسی سلطان‌آبادی مربیِ بومی، جوان و با دانش از بازیکنان ریگانی بهره جُسته و از آن‌ها در ترکیب خود استفاده کرده است. این تیم، علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارد برای جوانان و فوتبال‌دوستان در آن منطقه نقطه امیدی برای رشد در فوتبال است. با موسی سلطان‌آبادی سرمربی این تیم به گفت‌وگو نشستیم تا از مشکلات تیم‌داری در ریگان، تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان، استعدادهای فوتبالی منطقه و ... بگوید. در ادامه خواننده این گفت‌وگو با برنا باشید:

 

** قبل از هرچیز خودتان را معرفی کنید...

موسی سلطان آبادی هستم سرمربی تیم فوتبال شهرداری ریگان.

 

** شما از جمله افرادی بودید که موافق تعطیلی لیگ برتر فوتبال استان کرمان بودید، چرا؟

تنها دلیلِ موافقتم باتعطیلی لیگ، سلامتی بازیکنان تیمم بود چرا که سلامتی آن‌ها از همه چیز برای من و مجموعه شهرداری ریگان، مهم تر بود. عقل حکم می‌کرد ادامه لیگ باعث  به خطر افتادن سلامت بازیکنان تیمم می‌شد و جا دارد از هیئت فوتبال استان کرمان به دلیل برگزاری آن جلسه مفید مشورتی که ختم به تعطیلی لیگ برتر فوتبال استان کرمان شد، تشکر کنم و باز هم می‌گویم که این تصمیم را یک تصمیم عاقلانه می‌دانم.

 

**نظرتان در مورد کیفیت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کرمان در بحث اجرا در این دوره چه بود؟

لیگ برتر امسال خیلی خوب، منظم و باکیفت بود. سطح برگزاری این مسابقات به طرز قابل‌قبولی افزایش یافته بود که باید یک دست‌مریزاد و خداقوت به رئیس، نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان و عوامل اجرایی این مسابقات بگویم. متاسفانه بیماری کرونا  اجازه نداد این لیگ که با هیجان هم شده بود، تکمیل شود.

 

**وزن سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها و سطح کیفی مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

امسال باتوجه به اینکه ۱۲تیم دریک گروه به رقابت می‌پرداختند، وزن تیم‌ها از نظر فنی بسیار بالا و امیدوارکننده بود. به جرئت می‌گویم همه تیم‌ها خوب بودند اما تیم مشیز کرمان باتوجه به هزینه وسرمایه گذاری خوبی که انجام داده بود ازهمان اول فصل مدعی بود و باجذب بازیکنان شایسته و کادری خوب توانست ازشروع لیگ خودش را به عنوان مدعی اول قهرمانی معرفی کند. ضمن این که شنیده‌ام آقای گل لیگ برتر استان را تیم مس نوین جذب کرده و این جای خوشحالی دارد برای ما که در این مسابقات فعال هستیم.

 

**با چه مشکلاتی در مسیر تیم‌داری در ریگان مواجه هستید؟

بزرگترین مشکلات تیم داری درشهرستان ریگان نبود حامی و اسپانسر برای تیم‌های ریگانی  است و این وضوع، مشکلات زیادی  برای جامعه ورزشی ریگان به خصوص تیم‌های فوتبال ریگان ایجاد کرده است. ولی ازهمین‌جا از شهردار خوب و دلسوز ریگان جناب آقای مهندس دهگان تشکر می‌کنم که باتوجه به وضعیت اقتصادی حاکم  برکشور  کوتاهی نکردند و از تیم خوب ریگان حمایت کردند.

 

**آیا شهرستان ریگان پتانسیل لازم برای توسعه فوتبال را از لحاظ فوتبالیست دارا می‌باشد؟

شهرستان ریگان یکی ازشهرستان‌هایی است که استعدادهای فوتبالی زیادی دارد که همانطور گفتم نبود اسپانسر باعث به وجود آمدن یاس وناامیدی دربین جوانان واستعدادهای این خطه شده است.

 

**چند درصد تیم شما از بازیکنان بومی تشکیل شده بود؟

تیم ریگان امسال کاملا بومی بوده و این فصل با مشکلات زیادی مثل مسائل مالی و مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان روبرو بودیم. این تیم  فصل قبل تیم تا فینال لیگ برتر استان پیش رفت ونائب قهرمان شد.

 

**حرف آخر؟

درپایان از دکتر قرایی که انقلاب وتحول عظیمی در فوتبال استان کرمان به وجود آورده است، تشکر می‌کنم و قدردانِ نگاه ویژه‌ای که به مناطق محروم به خصوص شرق استان داشته‌اند، هستم. همین عدالت محور بودن دکتر قرایی باعث دلگرمی جوانان فوتبالیست‌های ریگانی به آینده شده است. همچنین باید دبیر و کمیته‌های هیئت فوتبال استان نیز تشکر کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز